agneskp

Alla inlägg under april 2013

Av Agnes - 30 april 2013 18:11

Okej. Första delen av dagen var lite plågsam. Eller. Ganska plågsam. Jag höll på att gäspa varannan minut och mitt huvud värkte som... Jag vet inte vad.
Nu är jag dock hemma, med två hundar. Nej, vi har inte skaffat hund, utan Rebbe är här. Very najs fågelbajs.

Lycklig hund?

Av Agnes - 29 april 2013 16:23

Do you have a friend.
That one friend that you wished you could do so much for, but you cant.
That one friend that you wished a hug would solve all of her/his problems.
That one friend who deserves a better life.
That one friend who's always kind to everyone but never gets anything back.
That one friend that you wished you could give so much to, but you can't.
That one friend who always gets the bad things in life.
That one friend who you wished you could give a little bit of your happiness to.

I have.

Av Agnes - 28 april 2013 20:41

Veckans schema.

Måndag: skoldag som vanligt med minst ett nationellt prov . Sen ska jag åka till tandläkaren vid fem och dansa mellan 17.45-21.00

Tisdag: skoldag som vanligt för att sedan grilla och fira Valborg på kvällen.

Onsdag: lediga (!!!!). Inget händer. Tror jag inte. Fast ska kanske grilla.

Torsdag: skoldag som vanligt och sen städa hela huset.

Fredag: skoldag, den sista dock HAHAH, och sen dans mellan 17.45-21.00? Genrep av showen så allt måste stämma.

Lördag: dansshowen! Är i Kulturhuset i tolv timmar, fullt ös hela dagen.

Söndag: ja... Läxor kanske?

Under hela veckan kommer även en tysk utbytesstudent bo hemma hos oss och vi har x antal inlämningsuppgifter och läxor att göra. Och jag är redan nu trött efter förra veckan och allt som inträffade då. Med andra ord blir kanske inte uppdateringen här på bloggen superbra denna veckan.

Söt.

Av Agnes - 27 april 2013 23:19

Ja.

Av Agnes - 27 april 2013 18:39

Its been a year since I last saw your eyes
But still I have feelings for you

Idag konfirmerade Tilda sig. Minnen. Minnen. Minnen. Mer minnen. Jag drunknar i dom.
Åh. Jag saknar konfan så sjukt mycket. Och allt därtill. Skulle så himla mycket velat vara konfaassistent om det inte var för att jag har för lite tid.


Tildas och min agenda.

Av Agnes - 26 april 2013 23:56

I don't know how I got here
I knew it wouldn't be easy
But your faith in me was so clear
It didn't matter how many times I got knocked on the floor
But you knew one day I would be standing tall
Just look at me now

Imorn konfirmerar Tilda sig. Åh. Vill också. Igen. :c
Idag red jag först Hedvig (liten skit) och sen Flicka (stor skit). Har blåmärken på insidan av låren då jag red Flicka barbacka.
Idag orienterade vi med skolan. Det har aldrig gått så bra förr. Sprang dubbelt så snabbt som förra året.
Plus att jag har sömnbrist. Är så trött. Ni anar inte.

Bara för att Patrick är snygg.

Av Agnes - 26 april 2013 13:23


Av Agnes - 25 april 2013 19:26

Brace yourself, här kommer ett gäng stora suddiga bilder (som skulle kommit upp för ett tag sen).


Okej, där var typ tre bra bilder, och de kom SÅKLART inte med. Men här har ni några bilder iallafall HAHAH, fast att man knappt ser vad det är på bilderna. Men you know, mobilkamera...

Presentation


Hej! Jag är en tjej född år 1997 som råkade skaffa denna bloggen i Oktober 2011. Sen dess har jag bloggat om vad som fallit i mig, allt från vad som hänt i mitt liv till mina inre tankar och funderingar. Hoppas du får ut något av att läsa min blogg :)

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards