agneskp

Alla inlägg under mars 2012

Av Agnes - 31 mars 2012 08:33

Jag vill ha sommarlov så det e inte klokt :(

Vill bara ta det lungt, var ute i värmen, göra ovettiga saker.

Rida i bara t-shirt o shorts barbacka i skogen ♥

Åh jag längtar.

Har så mycket jag planerat o göra.

Plus att jag ska låta mitt hår växa ut igen.

Heheheheh.

Ge mej sommar NU. :(

(O-fina bilder sen i somras xd)

Förövrigt gick det skit bra o rida igår. Är fortfarande helt lycklig :')

Av Agnes - 30 mars 2012 14:49

Jopp.... Hejdå :D hahahhaha nä, ska äta först och sen... kommer sandra xd osså sticket vi t stallet xd


 
Av Agnes - 29 mars 2012 21:01

   


Av Agnes - 29 mars 2012 20:18

Jag hoppas

att du har det mycket bättre där du är nu,

och att du inte lider mer.

Saknar dej, väntar du på mej

så kommer jag upp till dej när jag dör ♥


Av Agnes - 29 mars 2012 14:29

Idag har jag inte orkat med någonting typ.... orkar inte hahhahahaha xd

Ska nog t stan sen med mamma o Tilda (wehå) och köpa kläder t dansen xd

Och jag köpte en egen chokladbollsask t mej sj.... igen xd I'm feeling sexy and free fat.... xd hahahhahahha


Igår gick vi runt med konfan och samlade in pengar t svältande barn. Jag och Matilda gick i ljungdalaområdet, och vi gick t så många hus att det slutade med att vi sa "Hej vill du svälta några barn?"

Vi skulle sagt "Hej vi är från Hässleholms församling, skulle du vilja skänka lite pengar till svältande barn?"

Hahaha det var jobbigt, och blåsiiigt..... men ändå ganska kul ;)


Ännu en vacker bild från berlin.. Not

Av Agnes - 27 mars 2012 14:42

Tittar just nu på USA filmen, alltså en i vår kör filmade under hela USA resan, osså klippte han ihop det t en film som vi fick xd

Den är typ fyra timmar lång.. men gud vilka minnen man får O.o


Och Tilda gjorde krabelurer t fika.... MUMS ^^
och sen ska jag på dans WEHÅ :'D hahah dansen blir alltid sådär rolig veckorna innan showen xd


  

     



Några granna bilder från USA. Hahahahahahahahaha

Av Agnes - 26 mars 2012 15:54

 

"...Det finns stunder, då jag inte orkar mer
Jag vill ha dig nära för det var bara du som såg
Hur smärtan inombords  bara river och värker
Men jag ber för dig i himmlen och hoppas att du trivs där

För utan dig här, är det inte samma värld..."


11 juni, snart ett år sen, sista gången jag såg dej i livet. Jag♥Dej.

Av Agnes - 26 mars 2012 15:32

Bakat fyra satser med kola kakor (siraps kakor... kalla dom va ni vill xd)

En sats skulle blivit 25 st.... det blev nio xd

Asså jag känner att jag är såååååå duktig på o baka -.-

Men det ska bli till föräldrarmötet som vi ska ha ikv xd

Har oxå utvecklingssamtal idag... YES... :/

Men ne nu ska jag baka vidare xd meningslöstinläggjamenskitidet xd

HAHAHHA


Presentation


Hej! Jag är en tjej född år 1997 som råkade skaffa denna bloggen i Oktober 2011. Sen dess har jag bloggat om vad som fallit i mig, allt från vad som hänt i mitt liv till mina inre tankar och funderingar. Hoppas du får ut något av att läsa min blogg :)

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15
16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26 27
28
29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards