agneskp

Direktlänk till inlägg 29 mars 2012

Duktig jag e på o blogga hahahah

Av Agnes - 29 mars 2012 14:29

Idag har jag inte orkat med någonting typ.... orkar inte hahhahahaha xd

Ska nog t stan sen med mamma o Tilda (wehå) och köpa kläder t dansen xd

Och jag köpte en egen chokladbollsask t mej sj.... igen xd I'm feeling sexy and free fat.... xd hahahhahahha


Igår gick vi runt med konfan och samlade in pengar t svältande barn. Jag och Matilda gick i ljungdalaområdet, och vi gick t så många hus att det slutade med att vi sa "Hej vill du svälta några barn?"

Vi skulle sagt "Hej vi är från Hässleholms församling, skulle du vilja skänka lite pengar till svältande barn?"

Hahaha det var jobbigt, och blåsiiigt..... men ändå ganska kul ;)


Ännu en vacker bild från berlin.. Not

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Agnes - 31 december 2015 12:27

Detta är det första inlägget denna månaden, och det sista inlägget på länge. Vet inte om jag någonsin gått såhär länge utan att blogga, och det beror på att jag nu i December dragit ner mycket på mitt mobilanvändande, och insett att det inte är värt ...

Av Agnes - 29 november 2015 14:29


Såg Jonas Gardell i fredags med Rebecca. Det var underbart. Han är typ den bästa människan som finns. Såg Bjärnums höstshow förra helgen också. Alltså den skolan är helt fantastisk. ...

4

Av Agnes - 20 november 2015 14:26


Tydligen exakt fyra år sen jag fick reda på att Misty dog idag. Höll på att glömma. Lite sorgligt hur jag nästan glömmer något som en gång i tiden betydde så mycket för mig. ...

Av Agnes - 15 november 2015 20:31

Jag orkar inte med min mobil längre. Vilket är skönt. Men det är segt när jag vill blogga, för då behöver jag den. Nu är snart denna veckan slut och det har varit den underbaraste tema- och turnéveckan jag varit med om. Helt fantastisk. Har inte ...

Av Agnes - 30 oktober 2015 20:57


Ny gitarr. Finally.

Presentation


Hej! Jag är en tjej född år 1997 som råkade skaffa denna bloggen i Oktober 2011. Sen dess har jag bloggat om vad som fallit i mig, allt från vad som hänt i mitt liv till mina inre tankar och funderingar. Hoppas du får ut något av att läsa min blogg :)

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15
16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26 27
28
29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards