agneskp

Alla inlägg under april 2014

Av Agnes - 26 april 2014 23:16

Torsdag: hade jobbig idrott och satt vid datorn hela eftermiddagen. somnade med mobilen i min hand
Fredag: gymmade ett svinjobbigt pass, städade mitt rum och såg på lets dance. somnade med mobilen i min hand.
Lördag: gymmade, färgade ögonfransar och ögonbryn och fick gäster på kvällen. lär somna med mobilen i handen.

Av Agnes - 24 april 2014 17:17

Helt sjukt. Att det har gått ett år. Ett år.


http://aggekp.bloggplatsen.se/2013/04/25/


 

Av Agnes - 22 april 2014 18:02

                                                   

Av Agnes - 22 april 2014 15:26

Måndag: gjorde absolut ingenting. Var trött och sliten och kollade på tre filmer, åt på McDonalds och red på kvällen.
Tisdag: stack till Nellie med Madde. Kollade på fem filmer och hade det superkul!
Onsdag: stack hem från Nellie. Hade även orgellektion och körlektion. Var väldigt trött då jag sovit 5 h natten innan...
Torsdag: gymmade, städade huset och... ja, var väl det.
Fredag: fick hem halva släkten (mammas sida) på påskmiddag. Var mysigt, åt tills jag fick kramp i magen och gick till kyrkogården med mina kusiner.
Lördag: åkte till mina kusiner (på pappas sida) och åt påskmiddag där (för det hade jag inte gjort tillräckligt dagen innan...). Det var även varmt som tusan, men väldigt skönt.
Söndag: sjöng i kyrkan på förmiddagen och såg Noah på kvällen med mina föräldrar. Den var både bra och dålig, väldigt skum...
Måndag: var ledig pga annandag påsk. Åt våfflor hos farmor (myyyys) och gymmade sedan. Fick ett nytt program vilket ledde till extrem träningsvärk idag. Men det är väl bra... ;)

Har varit ett härligt lov. Har sett filmer i mängder, bla alla Twilight-filmerna två gånger. Har ridit en gång, gymmat två gånger, haft långövning med dansen (söndagen innan lovveckan) och bara tagit det lugnt. Har även varit lite förkyld. Men överlag, ett bra lov. Jag behövde det ;)

Av Agnes - 17 april 2014 22:01

I förrgår åkte jag och Madde till Nellie för en av våra traditionella filmdagar/filmkvällar. Eller, det ska bli en tradition ;)

Madde hade med sig de två första Twilight-filmerna, för att Nellie inte har sett dem. Så vi kollade på dom, började ungefär två på eftermiddagen och blev klara vid sex. Efter det ville vi se de andra tre. Men dem hade ju inte Madde med. Så vi kollade Netflix men där fanns de inte, CanalDigital men där kostade de, Youtube men där fanns inte hela filmerna. Vi fick till deras lilla hyr-film-sak på ICA men den var sönder... Vi försökte hitta de inne på ICA och köpa dem men där hittade vi bara den sista filmen. Vi prövade med Swefilmer men vi hittade ingen HDMI-sladd att koppla in i tv:n så ja...
När allt hopp verkade vara ute kom vi på en sak. Husets enda snabba dator fanns i ett litet arbetsrum på kanske fyra kvadrat. Så vi la in ett gäng tjocka trädgårdsstolsdynor på golvet, tog datorn (som btw var stationär men med en lång sladd) och satte den på en pall. Sen gjorde vi popcorn och tog fram chips och läsk och tja, där satt vi från kanske nio på kvällen till tre på natten. Och såg de sista tre Twilight-filmerna. Det var såååå mysigt, vill vara där igen. Vi öppnade också fönstret, så det blev jättekallt i rummet så att vi var tvungna att ha tjocka täcken :')

Sen igår när jag kom hem vid lunch stack jag till min orgellektion och kören och sen la jag mig tidigt.

Idag har jag inte gjort så mycket. Gymmade för första gången på nästen två veckor (har varit sjuk och iväg och ja) och sen städade jag rummet. Såg även ett avsnitt av Sherlock, His Last Vow. Har bara sett det 4 gånger. Har sett de andra betydligt fler gånger...

Av Agnes - 16 april 2014 03:49

Presentation


Hej! Jag är en tjej född år 1997 som råkade skaffa denna bloggen i Oktober 2011. Sen dess har jag bloggat om vad som fallit i mig, allt från vad som hänt i mitt liv till mina inre tankar och funderingar. Hoppas du får ut något av att läsa min blogg :)

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7 8
9
10
11
12 13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards