agneskp

Alla inlägg under juli 2012

Av Agnes - 31 juli 2012 22:23

Sitter nedanför tv:n medan dom andra ser på skräckfilm. Är lite feg och vill inte se den hahah.
Bild från idag när vi satt på de röda = hästarna Royal o Rio. (jag sitter på Royal, Sandra står bredvid)
Imorn ska vi hem, både Jaa och Neej. :(

Av Agnes - 30 juli 2012 22:42

Hahah nejdå, är jag aldrig ;)
Ska sova snart tror jag, Emelie och Sandra är ngn stans vet inte var? Hahah och vårt rum är så jävla skitigt, inga kläder alls är rena. Min säng är oxå helt grusig, och hela jag... Stinker. Är väl såhär det är att va på ridläger hahahah.
Idag har vi varit med unghästarna och ridit ut. Både och gick väl bra :) Försöker lära mej så mkt som möjligt, allt någon säger elr gör suger jag in i min hjärna, och försöker spara det där. Det är ju det ridläger är till för, att lära sig? :)

Av Agnes - 30 juli 2012 00:15

Hahah kunde lagt upp denna bilden i förra inlägget men whatever xd

Av Agnes - 30 juli 2012 00:09

Ligger på ridlägret o ska sova nu med Emelie och Sandra. Tre pers i två sängar, känns bra ;)
Godnatt folks!



(tror den är felroterad men ÄH whatever)

Av Agnes - 28 juli 2012 00:27

Orkade inte sitta kvar hela invigningen (det visade sej att jag hörde fel, Sverige var nr 177 tror jag?) så när jag hörde det jag bara:
Nu räcker det! Godnatt.
Hahahah
Kände att ni va tvungna o veta detta xd
Nä nu börjar jag bli super trött... Ska försöka sova nu, fast jag är jätte hungrig :( hahahah jaja Godnatt :)

Av Agnes - 27 juli 2012 23:47

Sitter just nu helt forever alone och kollar på os invigningen. Börjar bli ganska trött men ska ta mej tusan se Sverige gå in! Hahah
Sa nyss att dom är på land nr 44... Och Sverige är nr 145 elr ngt... Snark
Imorn ska jag på ridläger hos Ida woho. Ska va där i fem dagar. Kommer bli sjukt kul! Hahah
Sen veckan efter det ska jag ha Docka som sommarhäst i en vecka <3 awwww yeaaaaa
Nej men vi ses, adios amigos :)

Glad kanin <3

.

Av Agnes - 26 juli 2012 23:40

Av Agnes - 25 juli 2012 20:45

Har varit så sjukt varmt idag. Pappa stack t stan men jag orka inte följa med så jag stanna hemma. Dåligt beslut, det var så sjukt varmt så jag fick va inne typ hela dagen...
Redigerade en film på Misty, för jag lyckades ladda ner Windows Movie Maker Hahah.
Här är en dålig bild på ridbyxorna jag köpte igår (på tal om ingenting). Bruna och rutiga, kan det bli bättre?! :')

Presentation


Hej! Jag är en tjej född år 1997 som råkade skaffa denna bloggen i Oktober 2011. Sen dess har jag bloggat om vad som fallit i mig, allt från vad som hänt i mitt liv till mina inre tankar och funderingar. Hoppas du får ut något av att läsa min blogg :)

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17 18 19 20 21
22
23 24 25 26 27 28
29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards