agneskp

Alla inlägg under september 2012

Av Agnes - 30 september 2012 19:35

Såg ett inlägg på en blogg jag brukar läsa, där tjejen skrev saker med sin kropp som hon var nöjd med. Ja, tänkte jag. Peppinlägg! Varför inte skriva ett inlägg om saker som jag är nöjd med på min kropp!
Sen kom jag inte längre. Jag är inte nöjd med mycket. Mina fötter är ganska okej (woho), nedre delen av min rygg är fin ibland, och mitt hår va fint när det var långt. Men det insåg jag inte då och klippte därför av det. Skit.

Av Agnes - 22 september 2012 23:19

1. Jag har tråkigt, brist på fantasi och gör drf detta inlägg.
2. Jag har inte ätit godis sen nyår.
3. Min syster fyllde år igår och fick då två ökenråttor som jag kallar Pappersparasit och Megasvans.
4. Twitter är det första jag kollar på morgonen och det sista jag kollar på kvällen.
5. Jag är ganska nöjd med mitt "hästliv" just nu.
6. Jag är tidsoptimist.
7. Jag ärver kläder och jag älskar det.
8. Jag älskar pasta.
9. Jag är rädd för utedass, fyrar (såna till havs), att flyga och propellrar på båtar.
10. Jag blir lätt sjösjuk och åksjuk.
11. Jag är inte kär i någon jag känner just nu..
12. .. Men jag har jättelätt för att bli kär i folk.
13. Jag har inte haft en pojkvän sen jag gick i tvåan.
14. Jag hatar när människor hatar.
15. Jag är väldigt mycket besatt av One Direction.
16. Jag spelar gitarr när jag har tråkigt.
17. Jag är just nu jätteförlyld.
18. Jag försöker alltid att vara nöjd med mig själv.
19. Jag beskrivs som glad och vän med alla..
20. .. Men det tar på krafterna att vara glad och optimistisk jämt så ibland bryter jag bara ihop.
21. Jag gillar inte (obs använder inte ordet hata) när människor är "på" mig. Lär er vara självständiga!
22. När jag åker buss tar jag alltid upp min iPhone.
23. När jag blir stor vill jag jobba med ngt som är fysiskt krävande, omväxlande och där jag får träffa folk.
24. Jag älskar min kanin.
25. Jag är nästan aldrig med kompisar på min fritid för jag orkar inte.
26. Jag vill bli vegetarian när jag blir stor.
27. Jag är väldigt svag för islandshästar.
28. När jag blir äldre vill jag tatuera mig.
29. Jag tycker att det inte skulle vara helt fel att se ut som Kristen Stewart.
30. Jag vill vara mer rödhårig än vad jag är.
31. Jag tänker bli vig.
32. Jag älskar att dansa.
33. Nu ska jag snart gå och lägga mig.
34. Jag vill inte uppdatera min iPhone för jag tycker den är bra som den är.
35. Nu måste jag snyta mig.

Godnatt folket!

Fml

Av Agnes - 19 september 2012 07:07

Av Agnes - 18 september 2012 15:41

It took so long just to feel alright
Remember how to put back the light in my eyes
I wish I had missed the first time that we kissed
'Cause you broke all your promises
And now you're back
You don't get to get me back

Who do you think you are?
Running 'round leaving scars
Collecting a jar of hearts
And tearing love apart
You're gonna catch a cold
From the ice inside your soul
So don't come back for me
Don't come back at all

(inte alls passande text till bilden men låten är så bra och bilden så fin hosthost så dom fick va där båda två ändå)

Av Agnes - 13 september 2012 21:48

Känner att uppdateringen här går sådär. Men följ mej gärna på twitter, @aggekp ;)
Inte för att det är mer intressant... Men uppdaterar iaf mer huehuehueh.

Btw, grattis på födelsedagen Niall Horan! Ha en superdag med mycket mat! ;) Luff you <3

Av Agnes - 11 september 2012 22:02

MeeShee är typ som vanligt nu. Äter, dricker, bajsar, sånt som kaniner gör. Så glad över det <3

Sötis!

Presentation


Hej! Jag är en tjej född år 1997 som råkade skaffa denna bloggen i Oktober 2011. Sen dess har jag bloggat om vad som fallit i mig, allt från vad som hänt i mitt liv till mina inre tankar och funderingar. Hoppas du får ut något av att läsa min blogg :)

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards