agneskp

Alla inlägg under december 2012

Av Agnes - 31 december 2012 22:08

Gott nytt år! Till ni få som läser min blogg.... Och alla andra oxå förstås.. xd
Hoppas att ert 2012 har varit underbart och att 2013 blir bättre ^^ Ska jag göra som sist och sammanfatta året med några ord? Ingen svarade, NÄHE.
Gör det ändå :)

One Direction <3333
Stallet <3
Skolan
Kompisar
Hitta mig själv
Twitter
Niall, Louis, Liam, Zayn, Harry <3
Min iPhone ;)
Hästar
Konfan <3
MeeShee <3
9gag
Kreta
OCD
Skratta
Gråta
Ha kul
ETT BRA ÅR. Faktiskt :')
Lägger kanske upp bilder från... Året sen. Året 2012 :)

Så gott nytt år alla underbara!

HEY

Av Agnes - 26 december 2012 23:20

Glömde en sak. TATTUERA MIG VILL JAG GÖRA. DET SKA JAG GÖRA. När jag fyller 18. Osså ska jag äga en nattsvart pickup <3

Av Agnes - 26 december 2012 23:13

Min familj tittar på en deckare som jag inte orkar titta på och jag läste nyss Emelies blogg där hon skrev 50 saker om sig själv så... Ja. Here we go.

1. Jag gillar inte deckare.
2. Jag är jämt orolig över något.
3. Jag älskar min kanin.
4. Jag har fobi för utedass och har aldrig hittat ner i ett.
5. Jag mår dåligt av att se deprimerande filmer.
6. Jag tycker det är jättekul att rita.
7. Jag tycker inte själv att jag är bra på mycket.
8. Jag hatar bara en sak och det är ordet "hatar".
9. Jag gillar inte vintern...
10. ... Men ska det vara vinter kan det lika gärna vara snö för att det är fint.
11. Jag suger på att baka och att köpa presenter.
12. Jag har ont i magen.
13. Jag är innerst inne ganska omtänksam, hoppas det märks.
14. Jag har OCD "Light" (en "lätt" version av det).
15. Jag ska åka till Hastings på språkresa i sommar.
16. Och kanske till Frankrike oxå, men inte på språkresa.
17. Jag får mitt barnbidrag.
18. Jag gillar att städa, men inte mitt rum.
19. Jag är rädd.
20. Jag ä l s k a r One Direction.
21. Jag har ett par blåa/lila/gröna/rosa byxor som jag gjort i syslöjden som jag älskar.
22. Showdans är något av det roligaste jag vet och jag har gått på det sen jag var 9.
23. Jag fyller år den 15 juni.
24. Jag har ganska okej betyg.
25. Mitt rum är jättelitet.
26. Jag gillar att shoppa men suger på det.
27. Enda sen jag var kanske sju har jag haft planscher på mina väggar som har föreställt hästar, Twilight-"människorna", Ulrik, Jack Sparrow, Eric Saade (oh god why), One Direction mfl.
28. Jag har ett siestaband runt min högra handled som suttit där sen i slutet av maj.
29. Jag ogillar att trängas i vårt badrum med min familj.
30. Jag är tidsoptimist.
31. Jag köpte min iPhone 4s för egna pengar.
32. Jag älskar att sjunga.
33. Jag började rida när jag var 8 år.
34. Jag är väldigt beroende av Twitter.
35. Jag är en directioner.. <3
36. Jag blir ofta kär i "olämpliga människor".
37. Jag var extremt osäker på min själv för 1-2 år sen.
38. Jag älskar att vara ensam.
39. Jag är ofta på gudstjänster i kyrkan.
40. Jag stör mig på Facebook.
41. Jag har haft denna bloggen sen Den 23 oktober 2011.
42. Jag fick min tandställning den 24 oktober detta året. Den var först rosa, nu är den grön och röd.
43. Jag har nästan 3600 bilder på min iPhone.
44. Jag tar skit och säger någon något elakt blir jag ledsen.
45. Jag stör mig på icke-självständiga människor.
46. Jag har en häst i mina drömmar som heter Manolito.
47. Jag spelar ofta upp scener i mitt huvud om hur jag träffar Niall/Liam/Zayn/Harry/Louis. Det är oftast Niall jag träffar.
48. Inte många jag känner vet om min blogg.
49. Jag fryser ofta om nätterna.
50. Jag prenumererar på tidningen FRIDA.
51. Alla mina kusiner börjar på J.
52. Jag är extremt självkritisk.
53. Jag blir väldigt lätt ledsen eller nedstämd.
54. Jag ogillar skarpt att gå lucia.
55. Jag tycker inte om förändringar.
56. Jag älskar att fotografera.
57. Jag älskar Iron Fey - serien.
58. Jag är perfektionist när det gäller min handstil.
59. Jag gillar inte ojämna tal.
60. Jag älskar Svampbob.
61. Jag ångrar stort att jag klippte av mitt långa hår för ett år sen.
62. Sen konfirmationen har jag alltid ett kors runt halsen.
63. Jag har varit i USA.
64. Jag älskar min klass.
65. Jag vill bli känd som Nialls flickvän/fru.


Så. Spännande va? Extremt.

Av Agnes - 25 december 2012 22:26

Diggar hur mitt nya objektiv kan... Växa. Kolla från den övre bilden till den undre. Alltså hahah.

.

Av Agnes - 18 december 2012 16:24

Självkritisk

Orolig

Rädd

Osäker 

Tvångshandlingar

Awkward

Töntig

Jobbig

"Tvångstankar"



Men för det mesta försöker jag vara glad.  

Presentation


Hej! Jag är en tjej född år 1997 som råkade skaffa denna bloggen i Oktober 2011. Sen dess har jag bloggat om vad som fallit i mig, allt från vad som hänt i mitt liv till mina inre tankar och funderingar. Hoppas du får ut något av att läsa min blogg :)

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards