agneskp

Alla inlägg under juli 2013

Av Agnes - 29 juli 2013 20:40

Underhåll mig

Av Agnes - 28 juli 2013 00:13

Ögoninflammation
Höftproblem
Feber
Snuva
Hosta
Nysningar
Halsont
Öroninflammation
Lock för öronen
Ont i magen
Olycklig kärlek
Tomhet
Förkylning
Uttråkning haha

Detta har jag lidit av den senaste veckan, eller så lider jag fortfarande av det. Men bortsett från det mår jag finemang!

Igår var det en månad sen jag åkte till England. Herregud vad tiden går fort.

Av Agnes - 27 juli 2013 17:11

[Bild]

Av Agnes - 25 juli 2013 13:19

Jag ber så hemskt mycket om ursäkt för mitt inte så aktiva bloggande. Men jag spenderade fem dagar i en sommarstuga med täckning som inte är att skryta om. Den sög. Plus att jag hade feber söndag-måndag, ont i örat i tisdags och är nu förkyld. Oh yeah.

I sommarstugan gjorde vi inte så mycket, och framförallt inte jag som var sjuk. Vi låg mest på stranden och jag kan stolt meddela att jag nu är beigefärgad *HALLELUJA*. Har inte så lätt för att bli brun... xd

Den resterande tiden av sommarlovet (som inte är så mycket till O.o) vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Men sticker nog och rider, måste komma igång och börja springa, ska nog träffa lite kompisar (ja jag har faktiskt några) och nästa vecka ska jag träffa mina språkrese-kompisar. Det ska bli riktigt kul.
Och sen efter det börjar jag gymnasiet. Jösses amalia vad jag känner mig gammal...
Så, vet inte hur mycket jag bloggar, har inte så mycket att skriva om. Bilder från språkresan vet jag inte om jag lägger upp här, då de flesta föreställer mig och folk som kanske inte vill visas här. Så tyvärr.

Av Agnes - 19 juli 2013 22:21

       

Hej

Av Agnes - 19 juli 2013 00:14

Jag är tillbaka. Inte för att någon här verkar ha saknat mig.
Jag vill tillbaka till England. Till alla snälla roliga underbara människor. Jag vill inte vara i tråkSverige.

Med andra ord, ja jag har haft det bra på min språkresa. Bättre än vad jag hade kan man inte ha haft det.

Presentation


Hej! Jag är en tjej född år 1997 som råkade skaffa denna bloggen i Oktober 2011. Sen dess har jag bloggat om vad som fallit i mig, allt från vad som hänt i mitt liv till mina inre tankar och funderingar. Hoppas du får ut något av att läsa min blogg :)

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards