agneskp

Alla inlägg under juni 2013

Av Agnes - 27 juni 2013 03:52

Ja. Nu sticker jag till England. Sitter just nu i bilen påväg till flygplatsen och är förvånansvärt lugn (bara för det kommer jag bli as hispig snart).
Jag ber om ursäkt för min frånvaro på sistone, men jag har 1. inte haft tid att blogga eller 2. inte haft något att blogga om. Så ja, därför har det blivit att jag inte bloggat alls.

Men jaha. Nu ska jag till England. Det var inte längesen jag beställde denna resan känns det som, och det var ändå i juli/augusti? Men tiden går fort och jag vet inte om jag tycker det är bra eller dåligt, roligt eller tråkigt.
För er som inte vet så ska jag till Hastings, en stad på Englands södra kust. Jag stannar där (som sagt) i tre veckor och än så länge känner jag ingen där. Men det lär jag nog göra snart. Jag kommer ute blogga under dessa tre veckor, först och främst för att jag inte vet om och var jag har wifi och för det andra för att jag vill spendera min "wifi-tid" på andra ställen, som att mejla hem m.m Kommer heller inte ha mycket tid att blogga.

Så ja, nu måste jag snart sluta skriva innan jag blir åksjuk. Hejdå bloggen, kära läsare och vänner, ses om tre veckor!

(Jag kommer nog uppdatera lite på instagram: agneskilponen och Facebook).

Av Agnes - 23 juni 2013 23:59

Vet jag inte vad jag ska blogga om. Jag är bara så nervös inför resan i kombination med att jag knappt gör något om dagarna. Idag red jag dock Menja, äntligen en sak som fick mig bort från huset. Det gick ganska bra faktiskt, blev dock en aning blöt av det Lotta kallar "sommarregn" (som egentligen bara är vanligt duggregn fast det är lite varmare).
Sen kom jag hem, lagade mat, gjorde ingenting (vafan gjorde jag?...) och sen klippte jag lite pinnar till MeeShee. Punkt. Det var min dag. Måste börja göra vettigare saker :(

Jag har iaf skrivit världens längsta packlista, som jag inte ens är klar med, och jag hade tänkt att börja packa imorn/i övermorgon. Sen ska jag till stan imorn eller på tisdag och köpa de sista sakerna som typ deo? HAHAHAH.

Men nu ska jag snart sova. Godnatt :)

Finaste.

Av Agnes - 22 juni 2013 00:46

Instagram. Yup. Dagen ni (eller jag själv) aldrig trodde skulle komma, kom. Så nu har jag ett instagramkonto och det känns... Bra ;)

Var på midsommarfest (fest ha ha ha ha) ikväll och det var mysigt. Var ute hos mina kusiner och det var trevligt.

Pst http://m.youtube.com/watch?v=kP1m5ysww4Y.

Tilda och jag i bagaget påväg hem från våra kusiner. Busar huehueh.

Puh

Av Agnes - 20 juni 2013 23:37

Idag har det varit riktigt riktigt varmt. Nästan för varmt. Har inte gjort så mycket heller, solade lite och stack sedan lite på stan (med mamma ;)).
Nej men hade inte mycket mer att göra.

Om mindre än en vecka åker jag till England. Shit. Detta är helt sjukt. Fick en feeling igår morse när jag vaknade och bara "shit. Vad har jag gett mig in på. Tre veckor är en lång tid. Åh herre gud" typ.

Btw så fyller MeeShee fem år imorn. Grattis finis!

Min kvällsmat. Mums. Blir hungrig nu igen :(

Av Agnes - 19 juni 2013 21:23

Ny app på bloggplatsen, den verkar redan bättre.
Som ni märkte kom bara en bild upp igår, ska se om jag kan få upp de andra idag :)

Tog denna bara för att jag ser lite glad ut. 

Mysmule :')

Och så den dära rosen jag snackade om haha ;)

Okej. Blir text och bilder och sånt skit konstigt så är det för att appen som sagt är uppdaterad, försöker pröva lite nya saker ^^

Av Agnes - 18 juni 2013 19:38

Okej insåg nu att den rubriken bara lät väldigt äcklig.

Red Menja idag och Tilda tog ungefär 250 bilder. Typ 10 av dom blev bra. Hade tänkt lägga upp en massa av dom bilderna och lite till... Men datorn ville inte samarbeta. Alls. Men men. Fick mejla några till mobilen och hoppas att dom kommer upp på bloggen härifrån iallafall.
Det gick ganska bra att rida. Lotta agerade ridlärare och Menja var en riktig apa till en början. Men i slutet gick hon jättefint. Finis.

Tänkte också lägga upp en bild på en ros som jag tagit. Lite stolt över mig själv, om man nu får vara det.

Presentation


Hej! Jag är en tjej född år 1997 som råkade skaffa denna bloggen i Oktober 2011. Sen dess har jag bloggat om vad som fallit i mig, allt från vad som hänt i mitt liv till mina inre tankar och funderingar. Hoppas du får ut något av att läsa min blogg :)

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6
7
8 9
10
11
12 13
14
15 16
17 18 19 20
21
22 23
24 25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards