agneskp

Alla inlägg den 12 juni 2013

Ja

Av Agnes - 12 juni 2013 20:13

Första dagen på sommarlovet.
Vaknade sent, var på Apoteket, kollade på när Astrid badade, hälsade på hos Filippa, åt lasagne till lunch, tog en lektion i hip hop och break dance, prövade hjälm med Astrid, ojade mig över mina betyg, blev sur för att pengar hade dragits för sent från mitt konto och därför jag är nu pank, tittade på när min kanin åt gräs, grät, åt päronglass och drack cola. Det har varit varmt, ganska fint väder och ja. Det var typ det.

Av Agnes - 12 juni 2013 01:08

Nu har jag sommarlov. Jag har gått ut grundskolan. Jag har fått mina slutbetyg. Jag ska till Hastings om 15 dagar. Min värld är just nu upp och ner. Vad händer. Vart är jag påväg. Det enda säkra, den enda rutinen, är numera över. Skolan. Och med det menar jag Linné. Jag går inte där nu mer. Hjälp.

Dagen började inte bra. Vi hade Skol IF dag (friidrottsdag typ) och jag kunde inte hitta mina idrottsshorts. Letade efter dom i en halvtimme innan jag gav upp och tog mammas cykelbyxor. F
Därför höll jag på att komma för sent till skolan pga detta.
Själva Skol IF dagen var ganska tråkig. Jag sög hahah. Fast vårt lag vann hela skiten. För att vi var bäst ;)

Sen åkte jag hem, tog ett dopp i poolen med Astrid och gick sen och duschade och gjorde mig i ordning. Stack sen till skolan och oj vad vemodigt allting var. Först tog vi foto, sen delade vi ut presenter till lärarna och sen stack vi till kyrkan. I kyrkan inledde vi "avslutningen" med att sjunga. Vi sjöng Forever Young och Summer Paradise med 9:1.
Mitt under avslutningen delades lite stipendie ut. Tex bästa betyg, bästa höjning procentuellt, bästa killkompis/tjejkompis och lite diplom till kamratstödjarna mm. Jag fick stipendiet som bästa tjejkompis (bland både 9:1 och 9:2) och jag blev riktigt chockad. Jag hade inte förväntat mig det, alls. Men jag blev glad :')
Sen hade vi avslutningsmiddag och folk höll tal och i slutet kramades vi och grät och ja. Det var... Rätt ok.
Jag, Sofia, Daria och Emily gick nu ikv runt lite och pratade. Det var mysigt.

Känner att detta blev ett fint inlägg men jag är trött ok. (har inga bilder. dom kommer sen).

Presentation


Hej! Jag är en tjej född år 1997 som råkade skaffa denna bloggen i Oktober 2011. Sen dess har jag bloggat om vad som fallit i mig, allt från vad som hänt i mitt liv till mina inre tankar och funderingar. Hoppas du får ut något av att läsa min blogg :)

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6
7
8 9
10
11
12 13
14
15 16
17 18 19 20
21
22 23
24 25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards