agneskp

Alla inlägg under juni 2014

Av Agnes - 29 juni 2014 05:50

Och jag har det fin fint i USA. Berättar allt när jag kommer hem :)

[Bild]

Av Agnes - 18 juni 2014 13:09

Jämför klockorna så förstår ni varför.

Av Agnes - 17 juni 2014 00:44

Väskorna är packade, familjen halv-sover, tv:n visar fotboll och badrummet är helt tomt då det ska renoveras. Om två timmar lämnar vi Hässleholm och åker till USA. Om tolv timmar sitter jag på ett flygplan och om 24 timmar är jag i Chicago. Jag är både nervös och lugn. Detta kan bli awesome.

Kommer inte blogga mycket förrän jag kommer hem den 5 juli igen. Puss å kram.

Av Agnes - 15 juni 2014 23:57

Jaha. Då var snart min födelsedag över. Jag har varit med om bättre födelsedagar, denna har inte varit så bra. Sov 4 timmar inatt så har idag varit as trött. Har också bara typ åkt tåg, sovit, haft ont i huvud och hals och fotat studentbal idag. Det sista var riktigt kul. Fick så många fina bilder.

Igår såg jag då One Direction för andra gången i mitt liv. Det var riktigt bra, ångrar verkligen inte att jag köpte biljetter! Dock tyckte jag förra årets konsert var lite bättre, kan vara för att vi var närmre scenen/det var mindre "lokal"/det var inomhus.

Jag önskar jag kunde skriva en lika utförlig text om exakt allting som hände, men jag kommer inte orka det/kommer inte hinna. Men över lag var konserten bra. Det var stort, fett, mäktigt, blåsigt och kallt. Det märktes även att killarna var äldre, de var lite lugnare.

Några som däremot förvånade mig positivt var 5 Seconds of Summer. Har ju lyssnat på dom väldigt länge men trodde inte att de skulle vara så bra live som de verkligen var, för de var grymma! Synd att inte fler kunde deras låtar, det blev inte riktigt samma ös som med One Direction.

Slänger förhoppningsvis in ett inlägg imorgon innan vi åker till USA, för ja... sen åker vi *iiiiih*.

Av Agnes - 13 juni 2014 22:35

Idag har jag skrattat, gråtit och blivit generad. Och allt tack vare den fina estetklass som idag tog studenten. Att en klass kan göra en så glad, trots att man inte varit med den mycket. Och en sak fick jag reda på idag, dom kan mitt namn.

Sen händer ju detta imorgon också. WHAT.

Av Agnes - 12 juni 2014 13:43

Innan tandställningen.

   


Med tandställningen.

   


Efter tandställningen.

'    

Presentation


Hej! Jag är en tjej född år 1997 som råkade skaffa denna bloggen i Oktober 2011. Sen dess har jag bloggat om vad som fallit i mig, allt från vad som hänt i mitt liv till mina inre tankar och funderingar. Hoppas du får ut något av att läsa min blogg :)

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7
8
9 10
11
12 13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards