agneskp

Alla inlägg under juni 2014

Av Agnes - 7 juni 2014 22:44


Idag har jag köpt en långklänning och en bikini med fåglar på. Me gusta.

Vill inte lägga upp bilder på mig i bikini, men här är iallafall långklänningen.

Av Agnes - 5 juni 2014 23:28

1. Fick reda på att jag hinner vara med på skolavslutningen OCH sticka till tandläkaren! Det krockar inte med varandra. Har varit lite orolig över det med tanke på att jag inte vill missa skolavslutningen samtidigt som jag vill till tandläkaren (kommer kanske kanske kanske ta ut min tandställning omg).

2. Spenderade eftermiddagen med Emelie i Kristianstad! Trots att jag inte hittade det jag ville (en ny bikini då min gamla är för liten...) så var det skoj! Vi satt länge och åt glass på ett fik och det var så mysigt :')

3. Kollade igenom fyra avsnitt av Chicago Fire med min mamma och syster. Gillar verkligen den serien, trots att den ibland kan innefatta lite väl mycket drama... Men den är riktigt bra, rekommenderar den starkt!

Av Agnes - 4 juni 2014 22:38

Tre positiva:

1. Fick äntligen träffa min kära Rebecca! I sju månader (med undantag för en dag i januari då jag träffade henne) har jag varit utan henne, men nu är hon tillbaka på min sida vid kören och åh vad jag saknat min fina resemamma!

2. Vi fick reda på idag på kören att vi kommer få 5 timmar på '6 Flags' den tredje dagen i USA. '6 Flags' är ett skit stort nöjesfält, kommer bli awesome (trots att jag blir åksjuk...).

3. Hittade ett skitroligt sound på en av skolans keyboards som hette 'In Da Groove'. Garvade så jag inte visste vart jag skulle ta vägen när jag spelade på det, det va så fult! (dock kände jag mig som typ Avicii).

Sen att jag la mig i tid idag är också en bonus.

Av Agnes - 3 juni 2014 23:32

Tre postitva saker med dagen dådå, även fast att dagen varit ganska dålig över lag...

1. Gjorde mitt sista nationella prov och även mitt sista matteprov under gymnasiet idag, woho! Det gick bra, gjorde mitt bästa och förhoppningsvis var det tillräckligt.

2. Lyckades baka chockladmaränger till mitt släktkalas. De blev super!

3. Kollade på en massa klipp med PewDiePie. He nerver fail to make me happy.

Så ja, lite svårt idag då dagen varit skit. Men skriver inget om de dåliga sakerna då detta ska vara ett positivt inlägg.

Jag och min tumme.

Av Agnes - 2 juni 2014 22:12

Idag har inte varit en toppendag, men ska försöka få ihop tre positiva saker med dagen ändå :)

1. Hade bara två lektioner så jag började 10.05 och slutade 12.20 Inga jobbiga lektioner heller, gjorde inget särskilt.

2. Fick rida Jalti idag på ridlektionen, och vi red ut. Så himla mysig islänning. Unghäst, skäck, världens mysigaste personlighet och världens skönaste tölt :')

3. Rebecca kom hem efter sju månader i Frankrike! Har saknat henne så mycket, men nu är hon tillbaka och åh vad glad jag är!

Av Agnes - 1 juni 2014 23:17

Blev nominerad av Rebbe att skriva tre positiva saker i fem dagar (tror jag?) på Facebook, men med tanke på att jag inte är en sån som gör många Facebook-inlägg så tar jag det här på bloggen istället!

Dag 1/5.

1. Jag har fått lite färg idag! Har solat både framsidan och baksidan precis lagom länge, så jag har fått färg men inte bränt mig. Sen att jag lyssnade på Johan Glans - World Tour of Skandinavia för typ 20:e gången under tiden gjorde det hela mycket bättre!

2. Jag har bakat idag till min födelsedag (med instruktioner av mamma). Jag är Hässleholms värsta bakare men lyckades få ihop tre sockerkakor och två satser colakakor utan att vare sig spränga köket eller glömma nån ingrediens.

3. Jag satt och tittade på när min vackra kanin åt gräs medan sockerkakorna var i ugnen. Hon är finast i världen. <3

Har även gått runt hela dagen i bikini. Så skönt! (trots att den är för liten...)

Presentation


Hej! Jag är en tjej född år 1997 som råkade skaffa denna bloggen i Oktober 2011. Sen dess har jag bloggat om vad som fallit i mig, allt från vad som hänt i mitt liv till mina inre tankar och funderingar. Hoppas du får ut något av att läsa min blogg :)

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7
8
9 10
11
12 13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards