agneskp

Alla inlägg under februari 2012

.

Av Agnes - 29 februari 2012 19:26

ÅHH vad jag kmr vara död på engelskaprovet på fredag och ÅHH vad jag borde övat mer och ÅHH vad jag får skylla mig sj.. xd


HEHHEHEHHE xd


Nae, nu ska jag nog plugga.., elr ngt.. HEHHE xd


 

NEJNEJ INTE ONÖDIG BILD INTE ALLS NEJNEJ

Av Agnes - 28 februari 2012 17:10

Du.

Den första jag tänker på på morgonen. Den sista jag tänker på på kvällen.. Hjälp mej, det gör nästan ont. Att ha dej så långt ifrån men ändå så nära.. Jag försöker titta på dej. Det går inte alltid. Blir jag stel i din närhet så är det för att jag inte vet vad jag ska göra. AAAAH. Jag vet inte vad jag ska göra. Blir så frustrerad. Vill nog inte att du ska veta vad jag känner för dej.. Men samtidigt vill jag att du ska fatta lite. Min puls slår fyrahundra gånger snabbare när du är i närheten. Och jag kan inte hjälpa det. Försöker se oberörd ut. Funkar inte alltid. Och nu vet jag inte om du är sur på mig..

F*ck.. allt blir bara så fel.

Av Agnes - 28 februari 2012 15:53

Borde göra läxa nuuuu... MEEEEEN.. eheh


Ska gå och handla på Matöppet först, handlade alltid när jag var liten.. :')

Fast där är sjukt dyrt :s


CHIAO ☺



Av Agnes - 28 februari 2012 07:43

Vad har jag gjort för att förtjäna det här?


^

Le happy me

Av Agnes - 27 februari 2012 16:23

/(.) (.)\ = Patrik

((.) (.)) = Bläckward

|(.)| = Plankton

|.| |.| = Herr Krabba

|(.) (.)| = Svampbob


We got a badass over here.

http://9gag.com/ :')

Av Agnes - 27 februari 2012 15:34

Alltså, det är ganska läskigt :s dom senaste veckorna har jag varit konstant hungrig..

Känns som om jag inte har ngn botten, jag bara äter och äter.. :s


Och idag har jag varit värsta frånvarande.. Typ tänkt på en massa saker, så jag har varit lite väck.

Kanske beror det på att jag är sjukt trött.. :/

Plus att det var kallt idag, blev ledsen för det för det har varit så fint väder nu på lovet.. :(


Ska nog bada imorn med skolan, men ska försöka att hitta på en ursäkt för att inte vara med.. EHEH.. xd




Av Agnes - 26 februari 2012 19:17

Skulle egentligen gjort läxa idag, men när mina föräldrar såg vilket fint väder det var ute sa tyckte dom att vi var SÅÅ tvugna att åka till Vedema (?) och vandra.. Och fika hehe.

Så vi stack dit och gick runt hela min familj och en annan familj vi känner.

Lite små mysigt ^^

Tog över 300 bilder, får lägga upp några sen ngn dag ;)

Men bjuder sålänge på en "I Got The Power" bild från idag.. hehe ;)

 

Halleluja, visst är jag fin? ;) haha

Nä nu ska jag ner å se på Så Ska Det Låta och Äkta Människor, HA DET BRA ;) 

Presentation


Hej! Jag är en tjej född år 1997 som råkade skaffa denna bloggen i Oktober 2011. Sen dess har jag bloggat om vad som fallit i mig, allt från vad som hänt i mitt liv till mina inre tankar och funderingar. Hoppas du får ut något av att läsa min blogg :)

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards