agneskp

Alla inlägg den 25 februari 2012

Av Agnes - 25 februari 2012 18:36

HALOJ ☺


Kände med att börja med ett sånt fint Haloj.. hahhaha

Just nu är jag sjukligt trött. Och jag är så skitig så det är inte sant.. O.o xd

Har inte borstat varken tänder elr hår på typ ett dygn, inte duschat på ett tag, smutsiga händer, smutsiga kläder.. Någon som vill komma och kramas? :D

Hhaah nej, men jag har varit i stallet

Red igår, och idag. Igår gick det skit. Typ. Men idag gick det bättre..Hhahaa elr kanske inte bättre, men jag hade kul iaf ;)

Och det var ju Malins sista dag :/

Men jag, Mimmi och Vilma (Och Linnea.. Typ xd) Hade bakat en kladdkaka och gjort ett kort t henne o Olivia.

Dom blev glada.. Och kladdkakan var gooood :D

Osså åt vi överbliven pizza, och drack vatten direkt från bringaren. Och delade bestick m varandra.. och glas..

Hahhaha vi e knasiga vi, men jag gillar oss ändå xd


Nu tror jag att jag ska.. sova.. hahaha nae, först duscha, äta, kolla på melodifestivalen.. SEN SOVA ♥

Och imorn ska jag göra läxor.. fml :/


 

Vet att jag redan lagt upp den bilden, men datan ville då inte sammarbeta.. O.o

Presentation


Hej! Jag är en tjej född år 1997 som råkade skaffa denna bloggen i Oktober 2011. Sen dess har jag bloggat om vad som fallit i mig, allt från vad som hänt i mitt liv till mina inre tankar och funderingar. Hoppas du får ut något av att läsa min blogg :)

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards