agneskp

Alla inlägg under november 2013

Av Agnes - 30 november 2013 22:43

för att vara lite nostalgisk och töntig så ska jag göra en sån där "24-dagars-punkt-lista" nu i december, med start imorgon. ingen gör såna längre och det är lite ute med det, men jag tycker det skulle kunna bli kul att jämföra med vad jag skrev för två år sen, för jag tänker nämligen ta listan jag tog för två år sen.
sen har jag ändå inget att blogga om så detta kan hjälpa mig lite på traven ;)

så här är listan:


Dag 1 - Om mig
Dag 2 - Min första kyss
Dag 3 - Min nuvarande kärlek
Dag 4 - Det här stör mig
Dag 5 - Ett nytt kort på mig och 10 fakta
Dag 6 - Någonting olagligt jag gjort
Dag 7 - Min bästa vän
Dag 8 - Ett pinsamt minne
Dag 9 - Min första kärlek
Dag 10 - Saker jag saknar
Dag 11 - Mina rädslor
Dag 12 - Mina hobbies
Dag 13 - Jag har gjort det här för att göra någon avundsjuk
Dag 14 - Mina syskon
Dag 15 - Mina drömmar
Dag 16 - Saker jag är beroende av
Dag 17 - Mitt favorit minne
Dag 18 - Den mest konstiga grej jag gjort
Dag 19 - Någon jag avgudar och varför
Dag 20 - Det här får mig att gråta
Dag 21 - Min 'att gör lista innan jag dör'
Dag 22 - Fem saker jag inte går ut utan
Dag 23 - En dag från 2013 som jag minns så väl
Dag 24 - En bild från den här julen

Av Agnes - 30 november 2013 20:54

har inte gjort ett skit idag, har varit för trött att orka göra något. heja mig.

här får ni en bild på ett skitfult träd. enjoy.

Av Agnes - 29 november 2013 23:16

Denna dagen började i missförstånd, ösregn, en (för mig) inte så lyckad konsert och förvirring. Jag har känt mig dålig, konstig och efterbliven. Däremot slutade den så bra den bara kunde. Med en vacker fin klass. Glada människor, mycket skratt, tårar, sång, närhet. Ni är så fina och jag är så glad att jag får två och ett halvt år till med er.

Av Agnes - 28 november 2013 20:23

ser upp till alla fina estetmänniskor, ni är underbara. att vara en av er får mig att le varje dag och ni får mig tillochmed att vilja åka till skolan. älskar er vartenda en.

bilder från förberedelserna och genrepet i Broby.

Av Agnes - 26 november 2013 15:53

Av Agnes - 26 november 2013 11:12

Av Agnes - 25 november 2013 17:37

Jag älskar min skola/klass/linje. Alltså alla estetmänniskor är så härliga, önskar jag kunde gifta mig med alla.
Idag övade vi inför turnén, som är onsdag-fredag. Så idag har jag basically bara spelat gitarr, hela dagen. Så kul.
Dock när vi körde genrepet så gick det sådär för mig. De två första låtarna så hördes inte min gitarr för att 1. batteriet i gitarren var slut och sen för att 2. en kabel slutade funka så ja, jag hördes inte alls... Och sen när jag skulle spela elgitarr den sista låten så var axelbandet alldeles för långt, och dom andra körde igång direkt så att jag fick köra som det var = med världens längsta axelband, för det var inställt efter en kille i min klass som är liiiiiite längre än mig... Gitarren hängde som om jag hade häng HAHAH. Så det gick ju sådär. Men vi fick hyllningar av de andra ensemblerna, för att resten av min ensemble skötte sig asbra :')

Så ja, nu sitter jag här hemma. Tror jag ska öva lite med gitarren så att jag kan låtarna nästan utantill tills nästa rep imorgon, sen ska jag nog bara läsa en bok och sova. Ha en trevlig kväll ^^

Jag är så glad att jag lägger upp denna fantastiska bilden på mig själv.

Av Agnes - 24 november 2013 15:28

Är sjuk för femte gången på fem månader. Hur underbart är inte det?

Igår var jag och kollade på Bjärnums Musikteaterskolas föreställning. Heeeelt underbart. Det är mitt mål att gå där när jag slutat gymnasiet. Men där är i snitt 300-400 sökande varje år från hela Norden och endast 40 stycken kommer in, men man kan ju alltid försöka?
Sen kollade jag på sju timmar livstream med One Direction nere i mitt kök framför datorn. Började få feber då så jag drack nog fem glas vatten, två koppar te och hann värma värmedynan tre gånger. Livestreamen varade mellan åtta och tre på natten, så ja...

Idag vaknade jag halv tolv av att mamma väckte mig och sen har jag inte gjort ett skit. Är jättetrött och har ont i hela kroppen så tror jag ska sova en sväng nu. Hejsvejs!

Presentation


Hej! Jag är en tjej född år 1997 som råkade skaffa denna bloggen i Oktober 2011. Sen dess har jag bloggat om vad som fallit i mig, allt från vad som hänt i mitt liv till mina inre tankar och funderingar. Hoppas du får ut något av att läsa min blogg :)

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12 13 14
15
16 17
18 19 20
21
22 23 24
25 26
27
28 29 30
<<< November 2013 >>>

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards