agneskp

Alla inlägg under augusti 2015

Av Agnes - 16 augusti 2015 23:36

Jaha, då var mitt sista sommarlov slut. Trots att jag inte gjorde något av det jag tänkte göra, så har jag gjort en massa andra, grymma saker och detta sommarlovet har rockat.

Detta sommarlovet har jag inte:
- bloggat så mycket
- läst så mycket som jag hade tänkt
- blivit brun
- fullföljt mina "saker att göra i sommar"-saker
- blivit full en enda gång
- ätit lunch (har hoppat över den typ varje dag pga sen frukost)
- spelat någon gitarr. spelade så mycket i våras att det räckte över hela sommaren också

Men å andra sidan har jag:
- tjänat pengar utan att ha haft ett riktigt sommarjobb
- sjungit och spelat gitarr på scen i olika sammanhang
- umgåtts med alla människor som jag velat umgås med
- åkt till nästan alla ställen jag velat
- tagit körkort
- kommit ut ur garderoben. typ
- städat sjukt många bilar
- rensat ogräs
- varit med i en musikal
- firat midsommar på en dunderroligt sätt
- skaffat Spotify premium. bästa jag gjort på länge
- badat i både havet och i olika sjöar
- stannat uppe länge om natten
- haft huset själv en vecka med Tilda
- lärt mig använda tvättmaskinen heh
- varit i Stockholm med mamma
- varit i Danmark på Pride-festivalen med Alice och Arvid
- varit i Malmöfestivalen med Alice
- varit på Skånes Djurpark med Astrid
- shoppat supermycket (iallafall senaste månaden)
- målat hus
- hittat mig själv (så djupt)
- skejtat
- varit ute och joggat
- läst böcker
- skrivit berättelser på Wattpad
- spelat piano
- sovit med vintertäcket hela sommaren
- storstädat mitt rum
- kollat på en massa bra serier som till exempel Our Girl, Tyst Vittne osv
- storrensat garderoben
- varit lite besatt av typ Ylvis och Ruby Rose
- mått ganska bra faktiskt

Så ja. Nu hat två månader gått och imorgon börjar skolan igen. Förhoppningsvis blir det najs, har nästan längtat lite till den till och med. Men det är även lite vemodigt att lämna det, kanske än så länge bästa, sommarlovet bakom sig. I will miss you sommaren 2015.

Sommaren 2015, från början till slutet.

Av Agnes - 13 augusti 2015 13:54

Men jag har faktiskt varit i Stockholm. Sådeså.

Har basically shoppat, varit på ABBA-museet och tagit panorama-bilder.

Presentation


Hej! Jag är en tjej född år 1997 som råkade skaffa denna bloggen i Oktober 2011. Sen dess har jag bloggat om vad som fallit i mig, allt från vad som hänt i mitt liv till mina inre tankar och funderingar. Hoppas du får ut något av att läsa min blogg :)

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards