agneskp

Alla inlägg under augusti 2012

Av Agnes - 28 augusti 2012 21:32

Twinkle twinkle Liam Payne,
Niall, Louis, Harry, Zayn <3

Av Agnes - 24 augusti 2012 12:00

Grattis underbaraste finaste vän som fyller 15 år idag!

Tänk att du är femton nu.. precis som jag HAHHA :)

Ha världens bästa dag, få världens finaste presenter och va med människor som du älskar. Och ha kul!


Älskar dig bästavän ♥

Av Agnes - 23 augusti 2012 18:36

http://mobil.strongalone.bloggplatsen.se...stin-drew-bieber/<br />
Denna texten.^

Så sann.

Ibland orkar jag inte bara vara jag.

Jag vill vara någon kändis så att ni vet att jag finns.

Så jag kan säga hur underbara ni är.

Hur mycket jag älskar er.

Att ni finns där, men jag kan inte göra något alls, det plågar mig.

Jag är bara en nål i en höstack som står på en äng mitt ute i ingenstans.

Ett av alla fans. En i mängden.

Och jag kan inte göra något åt det.

För jag är inte rik, jag har inte alla pengar i världen.

Jag har inte råd med biljetter om ni kommer ha konsert ngn gång i Sverige.

Jag har inte all tid i världen så att jag kan åka till London.

Jag har ett annat liv, och det måste jag fortsätta leva fast att ni finns.

Jag kan inte gå runt och tänka på er så mycket för det tar kål på mig.

Och texten Emme på sin blogg skrev stämmer som tusan.
Jag gråter nu.

Och allt tack vare fem killar som jag inte ens känner som personer.

Jag känner mig så löjlig.

Men det skiter jag i.
Jag älskar er.

Av Agnes - 22 augusti 2012 20:45

Alltså onsdagar <3 bara fyra lektioner, kärlek på det.
Vet inte vrf men har blivit värsta taggad på livet hahahah.
Fast ska inte säga så för då blir jag deppig.
Höhöh

Av Agnes - 20 augusti 2012 22:58

Idag. Första dagen i skolan. Jag överlevde. HAHAH SKOJJA
Men okej, första dagen som nia. Vet inte.. Hahah känns... Inte annorlunda iaf xd
Vi kom dit till skolan, jag, Astrid och Emily, ungefär tjugo över nio. Vi kom in hälsa på alla, kramades, "oj vad brun du är", checkade in varandras kläder (jag hade inget nytt. Hade byxor från förra hösten och en t-shirt från USA från förra året) osv. Precis som vanligt. Sen satte vi oss i klassrummet, checkade in alla. Alla såg likadana ut. Lite brunare bara. Killarna var lite längre, ngn av tjejerna hade klippt sej, det var ingen ny i klassen, allt var nästan som vanligt.
Lärarna kom in, hälsade välkomna, vi berättade om vårt sommarlov, fick böcker, scheman, pennor, skåp, loggböcker.
Jag gillar vårt schema. Eller, hahahah inte gillar, men det är rätt ok. Jag hatar inte det iaf.
Och sjuorna såg så rädda ut. Låter lite taskigt o säga så för jag va lika rädd för två år sen. Men dom var ganska söta. För mej går dom fortfarande i fyran (a
Sen slutade vi kvart i tolv, men vi åt i matsalen ändå. Gratis mat liksom hahah. Det var pyttipanna. Nomnoooom. (okej jag tycker att skolmaten är ganska okej)
Sen fick jag, Astrid, Emily och Filippa för oss att vi skulle shoppa så vi stack till Malmö efter skolan. Jag köpte lite kläder på rea <3
Sen kom jag hem, åt, duschade, och nu är jag här. Hahah.
Jaja, nu är det höst. Elr iallafall enligt mej. Och nästa fredag tar vi skolfoto. Har lite smått panik (gillar inte skolfoto...)
Jaja ska sova nu Godnatt folket.

En av tröjorna jag köpte idag :')

Av Agnes - 18 augusti 2012 23:50

Jag har sån träningsvärk så det är inte klokt! Höll på i paddocken i flera timmar igår, osså rida 2 och en halv timme idag. Inte bra hahah. Känner mig helt hjulbent.
Och dessutom har jag börjat bli lite snuvig, liksom whyyyy? Vi börjar skolan på måndag, och imorn ska jag va på stranden. Orkar inte gå begravd i näsdukar snyft.
Fotade Sandra lite idag oxå när hon red Leffe. Kolla hennes blogg thisisthelifeofsandra.bloggplatsen.se , tror möjligtvis att hon kanske la upp ngn bild.
Är ganska glad nu med. Och det är bra :)

Hahah vilket inlägg, helt osammanhängande O.o

Presentation


Hej! Jag är en tjej född år 1997 som råkade skaffa denna bloggen i Oktober 2011. Sen dess har jag bloggat om vad som fallit i mig, allt från vad som hänt i mitt liv till mina inre tankar och funderingar. Hoppas du får ut något av att läsa min blogg :)

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17 18
19
20 21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards