agneskp

Alla inlägg den 5 augusti 2012

Av Agnes - 5 augusti 2012 23:17

Idag städade jag i förmiddags och var i stallet sen till typ... Åtta?
Red Fia igen, gick väl.. Ok. Försökte väldigt länge, ca trettio min, att få henne i form i skritt. Stackars hästen fatta inte vad jag menade. Förvirrade bara mej själv och hon ju mer jag försökte. Men jag gav inte upp. Fick till ett varv på volten sen. Men som Ida sa, "det är ett projekt att lära sig rida den hästen".
Sen lekte vi med "de små". Var ute och gick med dom innan jag red oxå (helt själv med dom, ingen ville gå med mig).
Vi körde bl.a Idioten, fånga-äpplet, skottkärran och en massa såna smålekar. Var ganska kul, blev bara väldigt trött (och skitig).
Imorn ska jag t stallet igen, förhoppningsvis rida Docka som jag inte hann idag men egentligen skulle gjort.
Hejhej

(fytusan, snygg jag e. Noot)

Presentation


Hej! Jag är en tjej född år 1997 som råkade skaffa denna bloggen i Oktober 2011. Sen dess har jag bloggat om vad som fallit i mig, allt från vad som hänt i mitt liv till mina inre tankar och funderingar. Hoppas du får ut något av att läsa min blogg :)

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17 18
19
20 21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards