agneskp

Alla inlägg under januari 2012

Av Agnes - 31 januari 2012 07:36

Hinner nog inte blogga idag

Ska först klippa mej och ska sen på dans

HÄHÄHÄHÄHÄH


^

Vet inte vrf jag skratta dock.. xd

Av Agnes - 30 januari 2012 15:29

..att när jag blir nervös av en persons närhet, asså om det typ är ngn jag gillar elr så, då böjer jag alltid fram mitt huvud och drar min vänstra hand genom luggen. Jag vet inte vrf jag gör det, kanske för att jag ska koncentrera mej på ngt annat och inte bli röd i fejset elr ngt sånt.. Haha kan tillägga att jag alltid blir röd i mitt fejs.. -.-


Förövrigt har min cykel blivit stulen.. </3 Han hette Urban, och var den bästa av alla cyklar.. Rip.


Skolan är tråkig as always, och jag ska sjunga ikv. Och imorn ska jag klippa mej.. Yea.


Plus att igår var vi på ikea och handlade, så nu har jag typ möbelerat om mitt rum! Ska bara ta ner lite planscher och sätta upp lite tavlor och lampor och sånt, sen är jag klar! ;) Elr, man blir nog aldrig klar med ett rum, men whatever.. xd

Bilder kmr nog på rummet xd



Hrm

Av Agnes - 28 januari 2012 23:20

   Å aj just realize dat ajm going tu kut my här on tisdag.

But de problem is dat aj dont now hao tu du it.

Shal aj kut it veri shårt, or just a little bit shårter?

And sidecut is veri bjudiful, but aj didnt tink it going tu be snyggt on me.

Aja, whatever, it's just här yu now ;)

Höhöhöhähähihihehehahahuhuhåhåhhjhjhyhyhththghghfh
fhdhdhrhrhhwwhwhshshxhxhzhzhqhqhdhdhchchvhvhbhbhfh
fhnhnhhmhmkhkhjhjhlhlhyhyhihihkhkhohohphp


Och jag är flummig har inget att göra har typ varit ensam hela kvällen på mitt rum nä inte alls.. ;)



Av Agnes - 28 januari 2012 18:45

Jag fryser och är hungrig :(

Tilda och jag är själva hemma och vi ska typ laga pizza snart. Elr juste Tilda har ngn kompis oxå, så jag är lite forever alone.

Jag skulle egentligen städa mitt rum, men eheheheeeee..

Gick ganska bra i stallet idag, förutom mitt lilla anfall och att jag höll på att frysa ihjäl.. :s


Nae, nu ska jag snart ner och äta Pizza.. :'D

Av Agnes - 28 januari 2012 17:58

Jag är cool. Jag kan slicka på min egen armbåge.


hahha jättecool.. verkligen.. xd

Av Agnes - 27 januari 2012 14:43

Äter nu, chokladmuffin.. :'D

Sandra kmr om några minuter, sen drar vi till stallet ^^

Har inte varit i stallet på över en vecka.. o.O

Skolan var okej.. fast nej xd

Den var lika tråkig som vanligt xd

Och nu känner jag att detta inlägget var VÄLDIGT onödigt..

Ajajajjajajajaj, Hejdå ^^


Om jag bara inte hade varit så feg så hade du vetat det nu..

Av Agnes - 26 januari 2012 18:55

Lite deppig

Har mkt läxor

Datan segar

Det mesta går inte som det borde

Men jag lever iaf.. ♥


Vad skulle ni säga om en frågestund här? Elr ett videoklipp? Elr en bebisbild? Elr vad som hellst, så att bloggen blir lite roligare? xd..

-.-

Av Agnes - 25 januari 2012 21:10

Har gjort läxa väldigt länge nu.

Har fortfarande mycket kvar.

Suck avlider snart.

Var och tittade på en föreläsning igår med Jonas Helgesson.

Sjukt bra, googla honom vetja ;)


Bloggar mer sen när jag har tid.

Ska liksom lära mej alla asiens länden nu..


Dagens tanke: SKJUT INTE UPP LÄXAN TILL SISTA STUND FLER GGR!!!!


Allt för mej hahah


Presentation


Hej! Jag är en tjej född år 1997 som råkade skaffa denna bloggen i Oktober 2011. Sen dess har jag bloggat om vad som fallit i mig, allt från vad som hänt i mitt liv till mina inre tankar och funderingar. Hoppas du får ut något av att läsa min blogg :)

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards