agneskp

Alla inlägg den 8 januari 2012

Av Agnes - 8 januari 2012 18:37

1. Jag följer sådär typ 10 bloggar, men det är inte många som vet om att jag bloggar.

2. Jag smörjer mina händer med hand kräm varje kväll haha.

3. Är jätte flygrädd, gillar inte att resa.

4. HADE Habbo när jag var liten haha, och gosupermodel.

5. Har nu Twitter och Bdb, men är typ aldrig inne där. Dock jag har Emocore, där jag är inne oftare.

6. Sms:ar väääldigt mkt varje dag.. ^^
7. Lyssnar mest på Ulrik Munther, och på senare tid oxå NeverShoutNever och Broder Daniel (tack ebba.. xd)

8. Har ett väldigt organiserat kaos på mitt rum.

9. Gillar inte alltid att shoppa, tycker ibland att det är segt plus att jag får ont i huvudet av att gå i affärer.

10. Har en syster som är 15 månader och 6 dagar yngre än mej. Märks inte alltid. Att jag är äldre än henne alltså.

11. Har alltid följt tv program som Idol, Let's Dance, Talang, Melodifestivalen och Mästarnas Mästare.

12. Älskar att smutsa ner mej. Duschar inte om jag inte är smutsig.

13. Vill ha en systemkamera.

14. Vi har förtillfället bara en dator i vår familj, ha ha..

15. Är ingen kvällsmänniska men heller ingen morgonmänniska.

16. Skjuter alltid upp dom tråkiga sakerna t senare, och kmr ofta för sent t saker.

17. När jag var liten skrev jag ett kontrakt t mina föräldrar om att jag Aldrig skulle färga eller slinga mitt hår..

18. Jag är 25% finsk.

19. År 2004 höll jag på After Dark när dom sjöng La Dolce Vita i melodifestivalen. Lärde mej låten utantill på jätta kort tid.

20. Började, enligt min mamma, sjunga innan jag börja prata.

21. Jag sover varje natt med en bit silvertejp på mitt högra pekfinger, pga en anledning.. xd

22. Är jätte känslig mott mygg- och insektsbett. Får ta allergitabletter på sommaren.

23. Önskar innerligt att jag hade haft internet i min mobil.

24. Älskar att äta isbitar.

25. Har haft två bloggar innan, men det gick halvintebra med dom.. :s

26. Jag hade extrem bacillskräck ett tag när jag var typ 7, var helt medveten om att om jag inte tvättade händerna innan maten så skulle jag dö av matförgiftning.

27. Förra sommaren kom en liten kille och trodde att jag var riktiga Pippi Långstrump..

28. Har alltid pratat för lite på lektionerna. Får alltid kritik på mina utveckligssamtal om att jag måste prata mer och blabla..

29. Har 6 st kusiner som alla börjar på J.

30. Gör detta för att jag har tråååååååååååkigt.. xd



Av Agnes - 8 januari 2012 07:56

Ska ta stallet snart,

Skriver ett längre inlägg ikv ;)


Sitter just nu och tittar på Extreme Home Makeover

Asså dom skriker bara i det programmet :s

När dom är glada

Ledsna

Lyckliga

HELA TIDEN SKRIKER DOM :S



Hahaha aja, ses ;)

Presentation


Hej! Jag är en tjej född år 1997 som råkade skaffa denna bloggen i Oktober 2011. Sen dess har jag bloggat om vad som fallit i mig, allt från vad som hänt i mitt liv till mina inre tankar och funderingar. Hoppas du får ut något av att läsa min blogg :)

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards