agneskp

Alla inlägg den 9 januari 2012

Av Agnes - 9 januari 2012 19:46

   Läxan tog längre tid än jag trodde, osvosv..


Å jag hade tänkt att ladda upp ett videoklipp, men datan sammarbetade inte, så det får bli en annan dag..


Aja, nu ska min syrra nog ha datan, och imorn börjar skolan.



Ehehehhee

Puh

Av Agnes - 9 januari 2012 14:48

   Nyss ätit köttfärssås och spagetti MUMS. Det var super gott, kan var föör att jag sj lagat den hähä.


Kan erkännaatt läxan går halvsådärintebra.. Men jag kämpar på, hejåhå.

Har jätte ont i huvudet och nacken, har tänkt för mkt hahahhaha.


Men när jag inte gjort läxan, asså när jag pausade lite, så har jag checkat bloggar hähä ;)


En tanke slog mej nyss att byta från Bloggplatsen.se t Blogg.se, vet inte vrf, men här är så himla mkt reklam och skit här inne på Bloggplatsen.se.

Bara det att jag inte fattar ngnting av Blogg.se och jag har ju typ precis kommit igång med denna.. ehe, aja..


Hahhahahhaha Hoppas att detta ljuset lyser upp er dag lite grann.

Av Agnes - 9 januari 2012 09:55

Vill bara tippsa om en blogg!

http://tofflor.blogg.se/

Om ni inte redan läser den så LÄS.

Den är jättebra. Dom uppdaterar ofta och skriver om roliga saker. Dom lägger ganska ofta upp videos.

Läs den vettja, du kmr inte ångra dej ^^

(det är tre tjejer som driver bloggen, innan var det fyra, men Jennifer, som hon heter, bloggar inte längre under Tofflor.blogg.se. Kolla ist hennes egna blogg på http://jnyden.blogg.se/ )


Och när du ändå håller på att checka bloggar, kolla http://ohomebba.blogg.se/ då sålänge oxå xd





-.-

Av Agnes - 9 januari 2012 08:19

   Ja, hej världen. Idag är jag trött :(

Inte för att jag inte brukar vara trött, men liksom i morse kom min syster in halv åtta och skrek åt mej att: VAKNA!

Vet dock inte vrf hon ville ha upp mej, men det är kanske för att vi börjar skolan imorrn och måste då vända tbx dygnet.. är iaf tröttt.. -.-


Idag ska jag göra ngt så otroligt spännande..


*trumvirvel*

 

 

Jag ska göra den ortoligt roliga läxa som jag skjutit upp fram tills nu.. Men jaa.. Yes.. -.-

Och vi har prov på torsdag.. Asså vem vill ha prov två dagar efter att man börjat skolan?!

Inte jag iaf..

Och sen idag ska jag spela lite gitarr, kanskekanskekanske lägga upp en liten video om ingenting här på bloggen (woooow..) och sen ev vara lite med Sandra.

Oj, ha ha.. känner att detta inlägget inte blev så muntert, halva inlägget handla typ om hur trött jag är.. HAHAHAHAHHAHA patetiskt, men aja. Höhöhö.





Presentation


Hej! Jag är en tjej född år 1997 som råkade skaffa denna bloggen i Oktober 2011. Sen dess har jag bloggat om vad som fallit i mig, allt från vad som hänt i mitt liv till mina inre tankar och funderingar. Hoppas du får ut något av att läsa min blogg :)

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards