agneskp

Alla inlägg den 5 januari 2012

Av Agnes - 5 januari 2012 17:56

Allt jag gör, ser, hör,.. allt gör mej deppig.

Bloggen går inte bra.. typ. Jag har ju liksom exakt inget att skriva om.

Ridningen går typ s k i t. Jag blir bara glad av att vara med Habibi.. ♥

Just nu mår jag oxå fysiskt dåligt. Tror att min mage och min rygg har en fight, för dom gör så ont.. :( Har redan tagit tre värktabletter idag, hähä.

Och det finns typ bara en person just nu som alltid får mej glad. Du vet förhoppningsvis om vem du är..


Idag har jag  varit i stallet, men stack hem lite tidigare (vid 4 nu i eftermiddags) för att jag är såå trött..

Hade lektion för Ida, gick ju sådär. Ville bara bryta ihop några gånger, haha, men bebis var iaf duktig.


Nu blev jag lite gladare, för nu fick jag reda på att vi ska ha köttfärsås och spagetti t kvällsmat :'D och det blir väl jag som får laga det dådå.. ;)


Haha nu vet jag vrf min statistik har sjunkit så regält.. jag skriver ju bara om deppiga saker :s ohmy xd fast, whatever, det är ju min blogg? ;)


Nä, nu tror jag att jag ska gå och äta ett knäckebröd, orkar inte vänta på kvällsmaten..


 

Det fick bli en halvgammal bild (sen i somras?) på mej och.. huehue ;)

Presentation


Hej! Jag är en tjej född år 1997 som råkade skaffa denna bloggen i Oktober 2011. Sen dess har jag bloggat om vad som fallit i mig, allt från vad som hänt i mitt liv till mina inre tankar och funderingar. Hoppas du får ut något av att läsa min blogg :)

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards