agneskp

Alla inlägg den 16 januari 2012

Av Agnes - 16 januari 2012 16:07

The only one I love
she was a superstar
I  dream a dream that can't come true
I can never be with her
the only one I love
she was a superstar
if I was a whirlwind
I could sweep her heart away
oh I am
a weak heart
I am a weak heart
a weak heart to  break
and a lost love to take
I was a  whirlwind
and she, she was a superstar
the only one  I love

Av Agnes - 16 januari 2012 15:32

Sitter här just nu, vid min drog,datan.. ahhahaha elr nä, men ni fattar xd

Man blir verkligen beroende av den, man märker inte hur snabbt tiden går när man sitter här.

Minns när jag var liten och bara fick sitta i 45 min.. x'd


Aja, nog om mej.. höll jag på att säga, men denna bloggen är ju trots allt om mej, så jag får väl skriva vad jag vill? xd ahhaa


Måste typ göra läxa snart, men tror jag ska baka ist.. och jag hittar ngt fiffigt att baka. Åh, har tråkigt :(

Och hungrig är jag oxå.. Måste äta, vet dock inte vad..Oh god, dagens i-landsproblem.. xd


Idag har det varit.. som alla andra måndagar.. för visst är det måndag idag?

Vi har haft matte (tråkigt) franska (ok) so (jobbigt) no (tråkigt) och elevens val (läsning=SKOJ)

HAhaha


Men aja, imorn är det tisdag (väl?) och det är typ min favorit dag av dagarna mån-fre xd förutom fredag xd

Vet inte vrf, kanske för att vi har både slöjd, hemkunskap och idrott den dagen (=tre halv slappa ämnen xd)


Nae, nu ska jag ta tag i mitt liv.. baka elr ngt lika intressant.. elr nä, läxan vaje ja! elr nääää.............. xd


Hahhah bjuder på två bilder från typ stenåldern.. xd


Presentation


Hej! Jag är en tjej född år 1997 som råkade skaffa denna bloggen i Oktober 2011. Sen dess har jag bloggat om vad som fallit i mig, allt från vad som hänt i mitt liv till mina inre tankar och funderingar. Hoppas du får ut något av att läsa min blogg :)

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards