agneskp

Alla inlägg den 1 januari 2012

Av Agnes - 1 januari 2012 11:47

.. som sitter här och ugglar. Somnade inte förrens 4 igår.


Detta nyåret var väl typ som de flesta andra nyår. Man smällde raketer, folk var glada, jag stod och skrek och var rädd, folk drack champange, jag drack läsk, yeah, U get it?

Innan och efter tolvslaget kan man kort fatta att jag bara gjorde fyra saker; åt mat, titta på solsidan på tv, spelade piano och drogade facebook.

Sen efter tolvslaget spela vi lite sällskapsspel oxå.


Sen kl 3 ungefär skulle vi hem, och vi cyklade hem.. I typ 5 km -.- det var lite segt, fast lite skönt oxå, för det var klar luft ute.


Och ja, jag har det så kallade "godisförbud" nu. Ska inte äta godis på ett år. Wish me luck..


Jaha, och idag ska jag.. ha det "fett chilli" som vår rektor säger. Elr ngt sånt var det haha.


God fortsättning världen ;)

Av Agnes - 1 januari 2012 00:00

Hahahahhah okej, gott nytt år världen!

Hoppas att ni får ett bra 2012 ;)

Själv gillar inte jag nyår. Jag tycker att det är sorgligt, och jag gillar inte fyrverkerier.

Dom är fett läskiga, dom låter högt, dom skräpar ner, folk spränger av fingrarna tack vare dom, alla djuren är helt rädda för dom, landar dom på fel plats på fel ställe, så börjar det brinna.

Och alla ser lika dana ut, och jag tycker inte att dom är särskilt fina heller.

Jag har sett en fin en gång, och det var en smilis. Osså gillar jag såna som typ "regnar" ner. Dom är oxå fina.

Fast jag är rädd för fyrverkerier. Det var först förrförra året som jag kunde vara ute och titta på dom.

Åren innan dess har jag suttit inne och varit livrädd.


Bjuder på en bild på ett fyrverkeri. Bilden togs i USA på när vi var på en baseballmatch, dagen innan deras nationaldag. Dom hade ett 15 minuter långt fyrverkerigrejs, där dom bara köttade med fyrverkerier. Måste erkänna att det var ganska azum.


     



Detta inlägget är ofc tidsinställt, för vem sitter inne och ugglar vid datan vid tolvslaget på nyårsafton? xd



Presentation


Hej! Jag är en tjej född år 1997 som råkade skaffa denna bloggen i Oktober 2011. Sen dess har jag bloggat om vad som fallit i mig, allt från vad som hänt i mitt liv till mina inre tankar och funderingar. Hoppas du får ut något av att läsa min blogg :)

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards