agneskp

Alla inlägg den 11 januari 2012

Av Agnes - 11 januari 2012 16:49

   Ja, tänk för att jag vill det.

Inte bort som i , utan bort som i semester.

Vi ska på semester i sommar, och igår kollade vi i en sån katalog.

Och då hade jag inte alls lust att resa bort.

Men idag, herregud vad jag vill iväg.

Fast jag kan slippa flygresan.

Och slippa sakna min kanin hela tiden.

Men ähhh vill ha varmt och skönt.

Vill ha sommar

Vill ha semester

Vill ha lungt

Buhu.

Av Agnes - 11 januari 2012 14:55

It's kaoz in the house Agnes hår!

Japp, igår så fick jag för mej att jag skulle försöka få min lugg att stå rakt upp..

Jag vet inte var jag fick det ifrån, jag bara liksom reste mej och sa högt t mej sj: Nu ska luggen ställa sej upp mohaha.

Osså gick jag in på toa..

Asså, luggen blev inte direkt fin, för jag råkade ta saltvatten spray först, och det blev ju bara typ blött av det.. Så det stutade med att jag stod med en spray flaska och sprayade som tusan, samtidigt som jag tupperade med en liten kam som jag knappt visste att vi hade.. Japp, det blev inte direkt vackert, jag ser ut som en galen proffesor, men jag lyckades roa mej sj i en halvtimme elr ngt sånt.. xd

Hähähähä.. (märkte att det inte bara blev luggen som ställde sej upp, utan typ halva håret.. xd)


Förövrigt så borde jag plugga på kemi nu, för att vi har prov imorn och jag kan inte det.. O.o

Suck, åt nyss upp mina sista kex som jag köpte igår *snyft* Aja, vi har nog bullar i frysen huehue..


Åh nu blev jag glad :')

Min kanin hade inte ätit upp sin mat igår, och hon verkade as rädd, hon bara sprang runt hela tiden.

Och om hon inte har ätit upp sin mat, då är det ngt allvarligt fel, för hennes stora och enda hobby är just.. mat xd

Men nu när jag gick ut och kollade till henne, så hade hon ätit upp all sin mat :') duktig MeeShee, nu blev matte glad.. xd

Presentation


Hej! Jag är en tjej född år 1997 som råkade skaffa denna bloggen i Oktober 2011. Sen dess har jag bloggat om vad som fallit i mig, allt från vad som hänt i mitt liv till mina inre tankar och funderingar. Hoppas du får ut något av att läsa min blogg :)

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards