agneskp

Alla inlägg den 6 januari 2012

xd

Av Agnes - 6 januari 2012 15:05

Jag gör som grodan;


lever på hoppet


 



Av Agnes - 6 januari 2012 10:56

Dagens-testet

DAGENS VILL HA: Godis
DAGENS KLÄDSEL: Just nu pyjamas, senare kanske mjukisbyxor elr ngt lika fint
DAGENS FRISYR: Okammat hår
DAGENS LÅT: http://www.youtube.com/watch?v=KA62IuYI6gs
DAGENS PLANER: Städa mitt rum, mysa med min kanin, slappa
DAGENS SAKNAD: Stallet
DAGENS MISSLYCKANDE: Mamma och Pappa kom nyss hem och jag har nte gjort det jag ska

DAGENS DROG: Isbitar
DAGENS KÖP: Inget än iaf
DAGENS GODIS: Äter inte godis :(
DAGENS HUMÖR: Deppig, trött, allmänt inte-glad

DAGENS ROLIGASTE: När jag gick på toa haha elr nae eheh

Av Agnes - 6 januari 2012 10:16

   Typ det ska jag göra idag.. wehå..

Hhaha omg, jasg har varit i stallet nu typ i fyra dagar, och alla dom dagarna har det varit skit väder, osså sen nu idag när jag ska vara hemma och städa, DÅ blir det fint väder.. -.-

Aja,mitt rum är ändå lite kaoz, so whatever..


Asså jag har iiiingen aning om vad jag ska skriva om på bloggen, måste komma på ngt fiffigt. Fiffigt.. finns det ett ord som heter så?

Euhm, aja, whatever xd


HAHAHAHAH såg nyss världens löjligaste reklam! Och det såg ut som om min No-lärare var med i den.. xd fast det var hon förstås inte xd


Jaja, ses lilla blogg världen ;)


 

Bilder från i somras som jag hittade på min data.. Asså jag menar, kolla håret? :O

Fast ska jag vara ärlig så saknar jag inte det så mkt.. ;)




Presentation


Hej! Jag är en tjej född år 1997 som råkade skaffa denna bloggen i Oktober 2011. Sen dess har jag bloggat om vad som fallit i mig, allt från vad som hänt i mitt liv till mina inre tankar och funderingar. Hoppas du får ut något av att läsa min blogg :)

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards