agneskp

Alla inlägg under april 2012

Av Agnes - 30 april 2012 16:41

Tjosan! Om det nu är någon kvar som läser min blogg..............

Slänger in ett fult litet inlägg nu såhär sista april ;)

Imorn e det maj... kan inte fatta det. Det var nyss Februari liksom?

Vetnivadvetnivadvetnivad???

Jag e glad, för jag fick pengar t en systemkamera i konfapresent (konfirmerades i ... lördags va det xd)

Och idag va jag o köpte den.

En Nikon D3100 (HAPPYFACE)

aja.

Sen... på lördag har vi dans uppvisning OHYEA.

Får se hur mkt jag bloggar... elr, jag bloggar när jag hinner ;)



Pikturs fråm tudej xd

                 

SÖTIS! ^


BTW SKA T LISEBERG NÄSTNÄSTA LÖRDAG HAPPYFACE IGEN 

Av Agnes - 19 april 2012 14:36

Alltså jag hinner inte riktigt me o blogga. Jag får blogga när jag hinner.

Om jag har pauser så är det för att jag väljer viktigare saker framför bloggen.

Sry haha. Men jag återkommer!

Av Agnes - 17 april 2012 20:31

din favoritlåt just nu - Hoppípolla - Sigur Ros

en låt som du stör dig på just nu - Someone like you - Adele

en låt som gör dig glad - Your Biggest Fan - Never Shout Never

en låt som gör dig ledsen - Everything - Lifehouse

en låt som påminner dig om någon - Whirlwind - Broder Daniel

en låt från en film som du tycker om - Sound The Bugle - Bryan Adams (från filmen Spirit xd)

en låt som påminner dig om ett särskilt tillfälle - The Final Countdown - Europe

en låt som får dig att gråta - Kärleksvisan - Sarah Dawn Finer (Misty..)

en låt som får dig att somna/slappna av - Viorar Vel Til Loftarasa - Sigur Ros

en låt av ditt favorit band (artist xd) - King Of Our Days - Ulrik Munther

en låt som ingen trodde att du skulle tycka om - Jag Reser Mig Igen - Torsten Flinck (elr någon kanske trodde det men ah... xd)

en låt som du kan utantill fast att det var längesen du lyssnade på den - Du Var Så Mycket - Sofijah

en låt som beskriver dig - Åh.. vet inte. Det Gör Ont - Lena PH? HAHHA

en låt från ditt favorit album - Sticks And Stones - Ulrik munther

 en låt som du lyssnar på när du är arg - Behind The Sun - Meshuggah... Hahahhahahah ne skojja

en låt som du lyssnar på när du är glad - Lyssnar på allt när jag är glad xd

en låt som du vill ska spelas på ditt bröllop - Forever Young - Alphaville

en låt som du vill ska spelas på din begravning - Ouf... någon glad låt

en låt som får dig att skratta/må bra - Drive By - Train

Av Agnes - 17 april 2012 20:22

  
Av Agnes - 16 april 2012 16:29

Alltsååååååå ååååååååååå.
Har inte varit på topp idag.
MEN jag överlever.

Å jag äter ju inget godis, ska oxå försöka sluta äta kakor och sånt 'skit' i veckorna.

Så GUD vilket sockersug jag har nu..

Har bara ätit en macka.

Men å (för typ tredje gången) inget känns värt mer.

Jag orkar inte.
Har so prov på torsdag som jag inte fattar ngnting av.......

Och jag hittar inget o blogga om.
Plus att jag inte har några finfina bilder o lägga upp....

WäÄäÄäÄÄäÄä...


Ett citat ur boken Hata Romeo


"Jag tittar på min bästa vän som går bredvid mig och jag ler.

Under alla de år jag känt honom har han varit likadan: rolig, på gränsen till sarkastisk, lätt att umgås mes, omtänksam - nästan perfekt. Jag är lång för min ålder, men han är längre.

Jag kommer ihåg när jag växte upp tillsammans med honom och jag var så mycket längre än han, när vi klättrade i träd och byggde kojor ihop, bara vi två, i timtal och totalt obekymerslösa. Jag ler vid tanken på det. Det var innan hormonerna började härja i kroppen och jag insåg att Reuben var en kille och att jag tyckte om killar... vilket var ungefär samtidigt som Reuben upptäckte samma sak. Det är en skam att han är bög, annars så skulle jag blivit ihop med honom direkt."


HAHAHHAHHAHAHAHAHHA, dog typ när jag läste det xd Reuben är alltså hennes killkompis, och hon det handlar om heter Jen xd


Nä nu ska jag fortsätta att.... vet inte ¯\_(ツ)_/¯

Av Agnes - 16 april 2012 07:57

   Sovmorgon idag ♥

elr... vi börjar 8.55 ;)

HAHHAHHA xd

så.. kind of a sovmorgon ;)

Läste nyss en azum blogg huehue xd

Vet inte vrf ni behöver veta det men ah...... xd


Å vrf klippte jag av det? Har hellre långt jobbigt hår än tantfrissa som jag har nu...


Av Agnes - 14 april 2012 21:27

Men jag har inget o blogga om.. Snyft.

Varit i stallet idag, och städade hela sadelkammaren m Rebecca o Vilma.

SÅ gött alltså ;)

Och jag lyckades få till några roliga... meningar idag oxå xd


Ja... det lät extremt fel, men jag syftade på när jag hade cyklat från Hlm till Åhus, och hade sån träningsvärk mellan mina ben dagen efter... jaaa xd

HEHEHHEH xd

Menmen, gick upp kl 5 i morse för att leverera frukostbullar, är dödstrött nu...


Men visst

Va du avundsjuk

Men du har ingen anledning

Det är jag som borde vara det 


Av Agnes - 12 april 2012 19:58


(och nej det är ingen kille som håller på med mej, utan en kompis)

 

Presentation


Hej! Jag är en tjej född år 1997 som råkade skaffa denna bloggen i Oktober 2011. Sen dess har jag bloggat om vad som fallit i mig, allt från vad som hänt i mitt liv till mina inre tankar och funderingar. Hoppas du får ut något av att läsa min blogg :)

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5 6 7 8
9 10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards