agneskp

Alla inlägg den 5 april 2012

Av Agnes - 5 april 2012 16:25

'Du vet väl om att du är värdefull

Att du är viktig här och nu

Att du är älskad för din egen skull

För ingen annan är som du

Det finns allt för många som vill tala om

Att du bör vara si och så

Men Gud Fader själv han accepterar dej ändå

Och det kan du lita på

Du passar in i själva skapelsen

Det finns en uppgift just för dej

Och du är fri att göra vad du vill med den

Säga ja eller nej

Du vet väl om att du är värdefull

Att du är viktig här och nu

Att du är älskad för din egen skull

För ingen annan är som du'

Favoritpsalmen

Av Agnes - 5 april 2012 15:21

Hemma nu från ett underbart konfaläger.

Alla som är under 15 år - Konfirmera er!

Alla som är 15 år och över och inte har konfirmerat er - synd.

HAHAHHAHHA xd

nä men... ja xd

Jag vill bara tbx. Usch e så deppig nu, det var så himla kul. Osså är bara tiden över. Vi började ju nyss konfirmera oss. SNYFT. MEGASNYFT.


Hahhaha nä, ska sluta nu, ingen bryr sej ändå om det ahhaha.

Vi hade iaf jättekul, gick på påskäggsjakt, hade PsalmFestival, var ute och gick (HAHA), pratade och skrev egna böner, gjorde gipsavgjutningar av vårt ansikte, förberedde inför konfirmationsdagen och MYCKET MER :')

Hahhaha å så nu vet jag inte vad jag ska göra.. Funderar faktiskt att vara konfirmandassistent nästa år, men bara om det finns läger grupper, eheheh xd


En fin (host) bild på Emma, Jenny, Annastazia, Jacob och Heidi. Tyvärr sov Emelie och kom då inte med på bilderna :/


Presentation


Hej! Jag är en tjej född år 1997 som råkade skaffa denna bloggen i Oktober 2011. Sen dess har jag bloggat om vad som fallit i mig, allt från vad som hänt i mitt liv till mina inre tankar och funderingar. Hoppas du får ut något av att läsa min blogg :)

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5 6 7 8
9 10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards