agneskp

Alla inlägg den 1 april 2012

Av Agnes - 1 april 2012 21:25

 

Hahhahaha jag känner att klänningar är så mycker 'jag'.......... INTE.

Hahahahaha och jag tycker att när man redigerar dit bollar på ansiktet är jätte löjligt, men...... det är fokus på klänningarna, och mitt ansikte såg ut som.... usch ne xd

Men vilken e snyggast? (fick låna dom av en vi känner) Jag har då ingen aning. Klänning som klänning liksom, men jag måste ju ha någon av dom :s

Av Agnes - 1 april 2012 21:11

Hahha.

Jahopp. Nu har vi då påsklov. Och som alla underbara lov så inleddes detta lovet med hagel och regn. Det snöade t.o.m i lördags. Yes.

Menmen, får väl hoppas att det blir lite finare väder sen ;)

Osså ska jag på konfa läger nu imorn. Är borta fram tills torsdag, vilket betyder att jag inte kommer blogga då... om jag inte får låna någons mobil hehehehehehhe xd

Och så hoppas jag att jag kan bli lite 'gladare' nu under lovet. Har varit lite deppig den senaste veckan, och inatt sov jag fruktansvärt dåligt, vilket inte gjorde det hela bättre. Menmen, jag lever xd


Nä nu ska jag fortsätta smsa och göra en massa onödiga saker. Ses!


Hahhaahhahahhahaha vad rolig jag är på alla bilder........... -.-

 



Presentation


Hej! Jag är en tjej född år 1997 som råkade skaffa denna bloggen i Oktober 2011. Sen dess har jag bloggat om vad som fallit i mig, allt från vad som hänt i mitt liv till mina inre tankar och funderingar. Hoppas du får ut något av att läsa min blogg :)

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5 6 7 8
9 10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards