agneskp

Alla inlägg under juli 2015

Av Agnes - 25 juli 2015 23:45

Idag är det ett år sen jag fick hålla dig i min famn och för sista gången berätta för dig hur mycket jag älskar dig. Nu har jag bara en livstid kvar att leva, men efter det kommer vi vara tillsammans igen. Det lovar jag.

Jag saknar dig. Jag älskar dig. Vänta på mig.

Av Agnes - 24 juli 2015 13:14

Mådde lite dåligt när jag tänkte igenom vad jag har för kläder och det faktum att jag snart börjar trean (ja, det är ett i-landsproblem, jag har så mycket kläder men inget jag tycker om), så stack och shoppade lite. Och här är vad jag fick med mig hem.

(från vänster)
-två bh:ar från H&M
-mönstrade byxor från Carlings
-randigt linne från Carlings
-grå kjol från BikBok
-svarta shorts från Gina Tricot
-randiga shorts från Carlings
-grön tröja från Gina Tricot
-rött linne från BikBok
-mönstrad kofta från NewYorker
-mönstrad skjorta/blus från NewYorker

Köpte även lite underkläder/trosor men det är inget intressant att lägga upp här :))

Av Agnes - 19 juli 2015 23:07

Idag red jag vanlig häst (=inte islandshäst) för första gången på två år. Det kändes helt sanslöst konstigt. Men det var kul.
Gjorde det ute hos Ida och Tova. Jag och Emelie körde nämnligen ut och hälsade på hos dom. Det var jättetrevligt. Det kändes inte som om det var två år sen vi träffade dom senast, och det är ganska sjukt.

Av Agnes - 10 juli 2015 23:59

Var på Skånes djurpark idag, bara jag och Astrid. Det var sjukt mysigt, vi såg alla djur vi ville se och hade det jättekul. Sånt borde man göra oftare.

Presentation


Hej! Jag är en tjej född år 1997 som råkade skaffa denna bloggen i Oktober 2011. Sen dess har jag bloggat om vad som fallit i mig, allt från vad som hänt i mitt liv till mina inre tankar och funderingar. Hoppas du får ut något av att läsa min blogg :)

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2015 >>>

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards