agneskp

Alla inlägg under maj 2012

Av Agnes - 31 maj 2012 16:46

Alltså glad jag är.

Mitt liv är ganska mycket på topp nu, det mesta är faltiskt bra.

Jag tycker att jag har allt jag behöver (förutom en ny mobil.. xd), tycker att mina små friends är mycket snälla, skolan är snart över, ska snart till Kreta, ridningen går bra, min kanin är lite smått underbar ♥, plus att jag ska va på siesta! WOOPWOooop.

Jag menar, jag önskade mej inget sånt, tänkte att det inte är för såna som 'jag' xd

Men sen hade jag fina vänner som gjorde att jag fick det superbilligt :')

Hahhaha.

Och har SISTA LÄXAN I ÅTTAN IDAG. Fatta.... den SISTA! :'D sen börjar jag nian, och jag vet inte vrf, men jag längtar till det xd ska bitchblicka sjuorna MOHAH.... nej men fy HAHAHH

Nöjd med tillvaron just nu helt enkelt.

(sen vågar man inte skriva såhär, bara för att jag mår bra nu så kmr säkert ngt dåligt hända snart... :s mår man dåligt kan det ju liksom bara bli bättre, men nu...... xd)

 


Av Agnes - 24 maj 2012 19:40

 


 

Jag hatar att man får en slags stämpel

Klär man sej på ett visst sätt så är man en viss sorts person

Varför kan man inte bara få klä sej i exakt vad man vill?

Utan att någon ska sätta en sorts stämpel på en

och fråga vem man är?

JAG ÄR JAG

och jag klär mej och är precis som jag vill


Av Agnes - 23 maj 2012 19:58

Ojdå.... slog mej nyss.

Jag har ingen bikini.

Elr inget badklädersliknande alls..

Panik.

MÅSTE HANDLA :S

(hade först tänkt o lägga upp en annan bild... meeeeeen, jag hade inte laddat över dom t datan än, så det fick bli en stor bild på MeeShee sålänge xd) 


Av Agnes - 21 maj 2012 16:38

Tänkte lägga upp lite fina bilder på Docka.

Tack vännen, du får mig o må så bra ♥

                 

Fina hästen. Vill inte gilla dej, men gör det nog lite ändå..



Hatar kärlek. Jag mår bara dåligt av den.

Jag hamnar i ett drömland, mår toppen.
Sen slår verkligeheten tillbaka,

och sårar mig.

Av Agnes - 17 maj 2012 14:52

Det är ngt fel på mej?

En ledig dag och vad gör jag? JO.. jag lär mej knyta mina skor på ett coolt nytt snabbt sätt, osså kollar jag på chris crocker på yt.... NÅGOT E FEL MED MEJ O.o

Av Agnes - 17 maj 2012 12:33

Känner att idag, just denna dagen, denna torsdagen, skulle jag slänga in ett blogginlägg. Jag gör ju inget annat än så.

Aja, kollar på svampbob nu där han blir 'normal', känner att jag inte är så normal... fast det finns inget som är normalt. Eller inte enligt mej.

Stör mej på folk som bara: men å du är ju inte normal.

Man bara vad är normalt?

Då blir dom tysta.

För det finns inget normalt. Och inget onormalt heller.

Alla är... sej själva. HAHAH.

Eller nej. Alla är inte sej själva, vissa är... ngt konstigt mellanting för att dom är för svaga för att våga vara... sej själva.

Jag försöker vara mej sj. Det går inte alltid men jag kämpar på. För man anpassar sej ju efter alla andra. Typ?

Men allvar.. tänk va tråkigt det hade varit om ALLA var likadana?

Å ALLTSÅ HAHHHAH.

Känner att mitt försök o blogga igen funkar lite halvt sådär intebra. Hade en massa bra saker i mitt huvud, men det går inte att få ner i text..


Jaja. Känner mej lite halftinte pepp idag, vill bara kolla på film eller ngt lika vettigt. Har suttit på samma plats i soffan ända sen jag gick upp för tre timmar sen... jaja

Och mina föräldrar är i Paris med sin kör, så jag och Tilda är ensamma hemma med vår morbror som kommer ibland... xd Så nu ska jag väl laga pyttipanna eller ngt lika fantasifullt. Chiao :)

(En såndära vacker Agnes-iklädd-pyjamas-bild)

Alltså åh ♥

Presentation


Hej! Jag är en tjej född år 1997 som råkade skaffa denna bloggen i Oktober 2011. Sen dess har jag bloggat om vad som fallit i mig, allt från vad som hänt i mitt liv till mina inre tankar och funderingar. Hoppas du får ut något av att läsa min blogg :)

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards