agneskp

Alla inlägg under september 2013

Av Agnes - 28 september 2013 14:48

Av Agnes - 27 september 2013 23:07

Inte för att jag är det nu meeeen

Av Agnes - 23 september 2013 12:25

Ja jag har inte bloggat för att jag har varit sjuk. För typ tredje gången på fyra månader. Jag ooooorkar inte.

Men i helgen fyllde Tilda år. Och min kusin. Så i fredags firade vi Jalmar (min kusin) och i lördags firade vi Tilda. Förutom det har jag inte gjort så mycket, har inte orkar göra något, har mest spelat gitarr och piano i flera timmar.
I lördags kväll åt vi på resturang för att fira Tilda och det var myyyysigt. Det var gott också, tog typ ris, kycklingspett och jordnötsås.

Idag har jag då studiedag (halleluja) och jag har änsålänge bara övat på min gitarrläxa. Resten av dagen ska jag göra min vanliga läxa (har två prov i veckan) och ev sticka till stan, om jag mår tillräckligt bra. Är fortfarande inte helt frisk.
Btw, i morse blev jag väckt av Tilda som hade gjort frukost. Då hade hon och hennes kompisar gjort scones, krabelurer, blåbärspaj och skurit upp frukt. Jisses vad gott det var.

Nej nu ska jag plugga in ekosystem och en massa olika kretslopp. Bye!

Lekte cool med Tildas keps. Gillar inte såna kepsar. Men dom var roliga att fota sig själv med HÖHÖ.

Kvittar vad du säger, mina djur har så jävla mycket swaaaaaaaaaag.

Åh HAHAHAHAH alltså usch nej.

Av Agnes - 20 september 2013 22:47

Och nu lite bilder som inte har något med rubriken att göra

Av Agnes - 17 september 2013 16:30

Av Agnes - 15 september 2013 16:01

Jag önskar så att jag orkade blogga. Det händer mycket i mitt liv, jag har egentligen en massa att twittra om, men jag bara orkar inte ta tag i att skriva ett inlägg. Nu blev detta precis som förra hösten, när jag gjorde typ 3 inlägg i månaden. Sen efter nyår kom jag igång igen. Hoppas det blir samma denna gången, att jag kommer igång då igen menar jag.

För som sagt, jag har en massa att skriva om. Skolan är bra, intressant, mer rolig än tråkig. Vi var nu i tisdags och såg Miss Saigon på Malmö Opera med alla estetklasserna riktigt kul. Vi dansar på den estetiska kommunikationen, skriver noter och klappar på GeMu'n och jag har precis kommit igång med mina gitarrlektioner.
Jag tränar, övningskör, sjunger och på tisdag har jag första dansträningen. Träna gör jag på gymmet, riktigt kul faktiskt, och det gör jag typ tre gånger i veckan? Övningskörningen klämmer jag in då och då på helgerna och dansen/kören är precis som vanligt. Det enda jag saknar i mitt liv är ridningen. Får inte riktigt tid till det. Eller jo, jag har egenetligen tid till det, men jag känner att om jag ska välja mellan å stressa mig igenom livet eller ha lite fria stunder, så väljer jag hellre det sista. Ska dock se om jag kan få in lite ridning sen när terminerna är igång och jag vet hur mycket tid jag har kvar.

Sen är jag ganska mycket på twitter. Sad but true. Och ja, det var väl det jag ville säga om det HAHAH.

Och juste! I mitten av oktober åker jag upp till Stockholm på en reunion för att träffa folk från språkresan. Det ser jag fram emot :')

Men det är basically mitt liv. Det har blivit mycket mer annorlunda sen jag började gymnasiet, och jag gillar det. Min klass är bra, skolan är bra och estetlärarna är helt underbara. Men det är typ det.

Ska se när jag hinner skriva igen. Förhoppningsvis kan jag göra det lite oftare nu, ska försöka prioritera tiden. Men finns andra saker som jag hellre vill än å blogga så... Ja.

Why

Av Agnes - 6 september 2013 20:49

Presentation


Hej! Jag är en tjej född år 1997 som råkade skaffa denna bloggen i Oktober 2011. Sen dess har jag bloggat om vad som fallit i mig, allt från vad som hänt i mitt liv till mina inre tankar och funderingar. Hoppas du får ut något av att läsa min blogg :)

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< September 2013 >>>

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards