agneskp

Alla inlägg under november 2011

Av Agnes - 30 november 2011 19:25

"Du sa det skulle ordna sig, att allt skulle bli bra
Men du lämnade livet, och  du lämnade mig kvar
Allting ser inte likadant nu för tiden
Jag är ganska  lycklig men jag saknar dig i livet
Det finns stunder, då jag inte orkar mer
Jag vill ha dig nära för det är bara du som ser
Hur smärtan inombords  bara river och värker
Men du orka inte skiten, vet ej om jag gör det  heller

Jag önskar att det aldrig hänt, den där dagen
Fick ett samtal på kvällen, hela natten låg jag vaken
Jag tänkte på vart du skulle komma efter livet
Jag vet inte vart du finns, men jag fortsätter och skriver
Vill att du ska  veta, jag saknar dig fortfarande
Vill ha ett svar varför, men ingen kan  förklara det
Men jag ber för dig i himmlen och hoppas att du trivs där
För utan dig här, är det inte samma värld "

 



Sry

Av Agnes - 29 november 2011 19:56

Flåt, inte hunnit blogga. Har velat men inte hunnit. Bloggar sen när jag har tid ;)

Av Agnes - 27 november 2011 15:00

Emelie: ÅH! Jag måste köpa en present till Madison! :'D

Jag: Åhh :D Jag måste ox..


Sen insåg jag att jag inte hade ngn att köpa till, och höll drf på att lite smått bryta ihop, där inne på Ur&Penn..


 


Av Agnes - 24 november 2011 13:12

Har jag sagt att vi slutar 20 i 1 varje dag denna veckan? :'D FETT SKOJJ! Man har liksomm gjort klart alla läxor och sånt vid tre, så man kan bara chilla sen.. ^^

Men borde göra min läxa NU för har konfa sen från halv 4 till halv 8.. Vill att den andra gruppen ska va med, det blir såååååååååååå mkt roligare då, för jag är typ forever alone i min grupp nu hah ha ha..


Ligger helt efter i matten, dödamej.. typ 3 delkapitel efter där man ska va, och har typ 4 matteläxor att göra.. HAHAH fast matte har aldrig varit min starka sida, usch usch.. inget är min starka sida just nu.. HAHA..


"Kan inte ens gå utan din luft i mina lungor

Kan inte ens stå när du inte ser på

Och färglös som en tår

Blir jag

Utan dina andetag"

Gråter inte högt nu längre, men mitt hjärta går sakta isönder..

 




Av Agnes - 22 november 2011 13:14

Samvete som sköljer över mej.

Att jag inte var mer med dej.

Saknar dej så innerligt mycket.

Allt vi hade är förlorat.

Orkar inte börja om.

Den enda som kan trösta mej nu är du.

Men du finns inte mer..


 

Av Agnes - 21 november 2011 19:57

Sitter här med min såhääääär normala syster, båda två är jätte kissignödiga, hahahah.

Håller på att fixa hennes blogg som hon nyss skaffat, http://tildavilda.bloggplatsen.se/

HHAHAHAHHAHAHAH kan inget annat än älska namnet HAHHAHAHAHHAAHAH.

Borde gjort läxa idag, städade min kanins bur ist, va på datan och köpte ett par nya svarta byxor på stan.. den lilla stan som finns.. h a h a..


Tilda vill ha en av mina Kolabollar, men jag säger att hon bara får en om hon går på toa åt mej.. HAHAHHAHAHHAH xd

Tittar på Waterwörld, helt meninslöst program.. Kolla på Beauty and the Geek på TLC ist, MYCKET bättre program, hahahaahha..


Såg Breaking Dawn igår, usch den slutade verkligen taskigt.. Alla i biosalongen skrek: NEJ!! när den slutade hahah xd




Jag lovar att om du väntar på mej i himlen så kommen jag upp till dej när jag dör ♥



Av Agnes - 21 november 2011 10:17

Ska jag oxå göra sånt? Blir nog inte varje dag isf, men dom ggr jag kan logga in xd


Dag 1 – Om mig

Dag 2 – Min första kyss

Dag 3 – Min nuvarande kärlek

Dag 4 – Det här stör mig

Dag 5 – Ett nytt kort på mig och 10 fakta

Dag 6 – Någonting olagligt jag gjort

Dag 7 – Min bästa vän

Dag 8 – Ett pinsamt minne

Dag 9 – Min första kärlek

Dag 10 – Saker jag saknar

Dag 11 – Mina rädslor

Dag 12 – Mina hobbies

Dag 13 – Jag har gjort det här för att göra någon avundsjuk

Dag 14 – Mina syskon

Dag 15 – Mina drömmar

Dag 16 – Saker jag är beroende av

Dag 17 – Mitt favorit minne

Dag 18 – Den mest konstiga grej jag gjort

Dag 19 – Någon jag avgudar och varför

Dag 20 – Det här får mig att gråta

Dag 21 – Min ‘att gör lista innan jag dör´

Dag 22 - Fem saker jag inte går ut utan

Dag 23 - En dag från 2011 som jag minns så väl

Dag 24 - En bild från den här julen


Börjar i december isf xd

Av Agnes - 21 november 2011 09:21

Älskade Misty.

Du var tok för ung för o dö. Ingen hade väntat sej det. Minst jag. Såg dej senast den 11 juni. Innan jag åkte till USA och innan du åkte på semester. Jag hade bråttom hem så hann inte säga hejdå till dej så länge. Vilket jag ångrar. Nu får jag aldrig mer se dej. Aldrig mej krama dej. Aldrig mer sitta på din breda rygg. Aldrig mer pussa din mjuka mule. Aldrig mer. Aldrig.

Saknar dej så sjukt mycket, du betydde mycket för mej. Tårarna bara rinner ner, så fort någon nämner ditt namn.

Du läkte såret efter Ture, som också dog. Men vem ska fylla igen hålet efter dej nu då? Ingen komer NÅGONSIN vara som du. Ingen kan fylla igen hålet och tomheten efter dej. Mitt hjärta följde med dej upp till himlen. Och nu är jag kvar här.


Vill bara att du ska veta att jag älskar dej, nu och föralltid, och jag kommer aldrig glömma dej. Du tände ett ljus inom mej som fortfarande brinner. Och väntar du på mej där uppe så lovar jag att jag kommer upp till dej när jag dör ♥


  

Hoppas att du har det bättre där du är nu, på Trapalandas evigt gröna ängar. Saknar dej älskling.. ♥


Presentation


Hej! Jag är en tjej född år 1997 som råkade skaffa denna bloggen i Oktober 2011. Sen dess har jag bloggat om vad som fallit i mig, allt från vad som hänt i mitt liv till mina inre tankar och funderingar. Hoppas du får ut något av att läsa min blogg :)

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14 15 16 17
18
19 20
21 22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards