agneskp

Alla inlägg den 7 november 2011

Av Agnes - 7 november 2011 18:15

Ebbas och min sms-konversation:


Ebba: Ah gör så! ;p

Jag: Hahah ahh x'''d huehue

Ebba: Höhöhö ;)

Jag: Hihi ;)

Ebba: Hahaha ;)

Jag: Huehue xd

Ebba: Hohoho :D

Jag: Hah.. Vad skrattar vi egentligen åt?

Ebba: Hehe vet inte :o xp hahaha

Jag: HAHAHHAHA x'd


Hahha, no life? Faaast, skratta e kul ju :D

Av Agnes - 7 november 2011 17:24

Sitter här och sms dampar med rånföniga Ebba.. hihi ^^

Har ingen läxa idag.. elr så har jag bara förträngt att vi har läxa.. Får checka loggboken sen xd

Har ätit fööööööööör många kinder maxi och föööööööör många singoalla, så nu sitter jag här och tuggar på isbitar, det hjälper om man känner sej övermätt.. xd huehue xd

Checka låten, riktigt bra! ;) -- > http://www.youtube.com/watch?v=T3E9Wjbq44E&ob=av2e


Har min lilla kusin här xd 10 år, kille och för det mesta väldigt snäll, men jag orkar bara inte just nu.. xd tur att han kommer bättre överens med min lilla syster än med mej xd

Btw, skulle bara checka min fb innan idag, loggade in, osså hade man 60 händelser.. O.o gud, satt typ en halvtimme och bara betade av dom.. hahhahah xd

nä, nu har jag skrivit ett alltför långt och meningslöst inlägg xd



Jag vill känna din kropp emot min, Höra pulsen slå
Din mun tätt emot min, Hjärtat snabbar på
Jag ser på dej, och du ser på mej
Och jag säger, Ja ja, Jag vill ha dej
Jag vill känna din kropp emot min


 

Presentation


Hej! Jag är en tjej född år 1997 som råkade skaffa denna bloggen i Oktober 2011. Sen dess har jag bloggat om vad som fallit i mig, allt från vad som hänt i mitt liv till mina inre tankar och funderingar. Hoppas du får ut något av att läsa min blogg :)

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14 15 16 17
18
19 20
21 22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards