agneskp

Alla inlägg den 17 november 2011

Av Agnes - 17 november 2011 19:26

Prao idag då ja ;) praoade mellan 9 och halv 6 = jag död nu..

Högtryckstvättade 10 krubbor idag, HAHHAHA blev täckt med oidentifierbart gojs över halva kroppen, FRÄSCHT. Fast kul va det xd

Ska praoa imorn då, mellan typ halv sju och tre.. fy, kmr inte orka upp och sticka hemmifrån HALVSJU?!


Mamma har köpt en vinflaska som vi ska ge t min sk handledare. Jag bara: jaha..

ville hellre att hon skulle köpa en blomma elr ngt, asså för HUR naturligt verkar det att jag som är 14 år köper VIN till dom jag praoa hos? Usch, nej, jag är förvirrad..


Ni vet när livet ibland är på topp? Då när man bara mår så bra? Det är ju rätt härligt, elr hur? Sen vet ni EFTER att ni har varit sådära glada? Då när man blir skit deppig? DÄR är jag nu..



Av Agnes - 17 november 2011 19:10

Don't know how long I've been in here
Don't know for how long
Time just disappears
Don't know where I am
Or why I'm here
It's so big you can disappear
But I don't know why I'm here
But I'm not alone anymore
You are also here
Wherever I decide to go
You're already there

Cause' in my own little heaven
It's you and me
Everywhere I go
It's you I see
It's you and me

Don't know how long I've been in love with you
Don't know for how long
Maybe you don't know me
And I don't know you
But I see when you come to school
And I see what you do
Everytime I see you I now that I love you
I love you so

In my own little heaven
It's you and me
Everywhere I go
It's you I see
It's you and me

You're in my mind
All the time
I said boy
You're in my mind
All the time


 

Presentation


Hej! Jag är en tjej född år 1997 som råkade skaffa denna bloggen i Oktober 2011. Sen dess har jag bloggat om vad som fallit i mig, allt från vad som hänt i mitt liv till mina inre tankar och funderingar. Hoppas du får ut något av att läsa min blogg :)

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14 15 16 17
18
19 20
21 22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards