agneskp

Alla inlägg under november 2011

Av Agnes - 15 november 2011 20:40

Jaa.. blev sådär.. xd fast rätt skönt ändå :'D

 

..

Av Agnes - 14 november 2011 20:40

..

Jag har kämpat 

jag vill inte ge upp min vän 

men allt går åt helvete 

jag faller igen 

som att vara inlåst i ett rum 

utan något ljus 

så känns de när man vet att man aldrig hittar ut 

denna gropen är djupare än någonting annat 

jag tittar på klockan 

men tiden har stannat 

tiden har gått ut 

jag måste här ifrån 

jag tänker så mycket på allting som händer 

jag önskar att en dag 

ser jag vinden som vänder 

finns det någon där ute 

som försöker att förstå 

hur ska man kunna vandra 

när man inte ens kan stå

finns det någon som är ensam 

nån som är som jag 

mitt hjärta är helt trasigt 

så är det varje dag 

jag vill bara betyda 

nått litet för nån 

jag vill bara bli lycklig en endaste gång 


..

Av Agnes - 14 november 2011 19:51

Roser är röda violer är blå

Nu ska du veta att det är dej jag tänker på


Hjälp mej. Jag vet inte vart jag ska ta vägen. Jag kan ju följa dej som alla andra.. elr ähhh, palla vara normal..


Mitt tur nr är 4.






Du är duktig om du fattar..

Av Agnes - 13 november 2011 11:06

Läskigt.

Är det normalt att känna såhär?

Hjälp mej.

Svara på min fråga.

Jag virrar runt just nu.

Ingen fattar.

Bara jag får veta.

Samtidigt är det underbart.

Att det skulle vara DU.

Herregud, hjälp mej.

Jag faller.


Av Agnes - 13 november 2011 10:43

Oh ja.. Och dålig var den inte heller.. :')


Mindre än en månad, sen ser jag Ulrik!! :'D taggad ♥


Hihi, idag är det fars dag, och Daria fyller år! ♥ ska till typ både farmor&farfar och mormor&morfar idag, sen ska mna nog hem och gratta Daria xd

Imorn börjar praon då jao :D på Karlsro Gård :') över typ 500 kossor, iiiiiih längtar :D


Länkar den bästa av dom bästa ♥  


Av Agnes - 10 november 2011 15:00

Sitter och kollar på http://epic-fun.tumblr.com/post/12031456253 xd NOLIFE xd

AHAHHAHAHAHHA alla dessa bilder och roliga historier.. JAG DÖR HAHAHHAHAHHA xd


Bilder från sidan xd


     


HAHHAHAHHAHAHHA xd sämst humor HIHI xd

Av Agnes - 9 november 2011 16:51

YAY! som rubriken lyder.. Ulrik ska vara med i melodifestivalen 2012 med Soldier :') Hahahah känner på mej att telefonräkningen den veckan kmr bli DYYR... x''''''d


Sitter här och gör läxa, har det väldigt stressigt i skolan nu. Vrf sprider inte lärarna ut läxorna och proven ist för att klumpa ihop allt på liksom en vecka?! Usch :( 

Har bara ätit två mars till fika.. hahahaha jag är så extremt onyttig huehue xd jag som var värsta ekologiska barnet när jag var liten :s 


Hahah men ska på kör om en halvtimme, och MÅSTE hinna klart med no:n.. Insåg i morse, 10 minuter innan skolan börja, att jag hade punka på cyklen..-.- jaha, så det blev bara att springa/bli skjutsad av Emily till skolan xd tack och lov kom jag bara 1 minut för sent, och det var idrott första lektionen, så ingen brydde sej xd  

Men sen skulle man ju hem oxå.. -.- sjukt segt och sjukt kallt xd


Nä, måste dra snart xd 


Du vann lilla melodifetivalen, du kan vinna stora oxå... IIIIIH blir så sjukt taggad av detta!! X''''D

 

      î

snygging.. :*

Av Agnes - 8 november 2011 17:12

Tråkig skoldag. 

Hade ( inga läxor igår, men så nu idag så får vi reda på att vi ska redovisa blabla det datumet och ha prov på fredag (vilket dom innan bara sa var ett läxförhör?!)  och engelska prov på torsdag och BLABLABLA.. så nu fick jag helt plötsligt VÄLDIGT mycket mer att göra.. usch usch, agnes don't likes åttan :(

Va lite på stan idag efter skolan, åt en "gladmacka" och en feeeeet chockladboll :D rätt dyrt, men det var värt det xd köpte oxå farsdagpresent och födelsedagspreent t kompis ;)


I feel lost. Please take me away. I don't wanna be here any more...

Presentation


Hej! Jag är en tjej född år 1997 som råkade skaffa denna bloggen i Oktober 2011. Sen dess har jag bloggat om vad som fallit i mig, allt från vad som hänt i mitt liv till mina inre tankar och funderingar. Hoppas du får ut något av att läsa min blogg :)

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14 15 16 17
18
19 20
21 22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards