agneskp

Alla inlägg under april 2012

Av Agnes - 12 april 2012 14:33

     



Plus mina armar. Hahhahahaha

Av Agnes - 10 april 2012 17:30

Hahah dom gör ganska bra videos ;)



Inlägges kändes så värt men ah.... xd


Av Agnes - 9 april 2012 11:43

 
Du finns i mina tankar
Och i min fantasi
Där är vi två tillsammans
Där är det bara vi
När jag sitter här i min ensamhet
Ja, då tänker jag på dig
Om du var här hos mig ändå
Ja, då slapp jag sakna dig
Om du var här hos mig ♥

Av Agnes - 8 april 2012 19:24

Oh but that one night
Was more than just right
I didn't leave you cause I was all through
Oh I was overwhelmed and frankly scared as hell
Because I really fell for you

 

Av Agnes - 8 april 2012 13:59

  

Fin musikvideo ♥




 

I let myself flow onwards, I swim through my mind back and forth, my soul still sings, the song we once wrote together, we once had a dream, we had everything, we rode to the end of the world, we rode on searching, we climbed skyscapes, but then were all destroyed

Av Agnes - 7 april 2012 10:49

 
Tror jag går och lägger mej igen. Väck mej när snön har försvunnit.

Av Agnes - 6 april 2012 17:01

Har börjat bli långhårig. Elr, nä, tar tbx det. Inte alls långhårig. Men jag har längre hår än vad jag hade innan ;) (kan vara för att hår växer agnes... -.-)


Har oxå börjat fråga mej sj.. vrf bloggar jag? det tar bara tid, typ ingen läser det och jag skriver aldrig om ngt roligt. Funderar på att ta en bloggpaus, men får se hur det blir med det.

Av Agnes - 5 april 2012 16:25

'Du vet väl om att du är värdefull

Att du är viktig här och nu

Att du är älskad för din egen skull

För ingen annan är som du

Det finns allt för många som vill tala om

Att du bör vara si och så

Men Gud Fader själv han accepterar dej ändå

Och det kan du lita på

Du passar in i själva skapelsen

Det finns en uppgift just för dej

Och du är fri att göra vad du vill med den

Säga ja eller nej

Du vet väl om att du är värdefull

Att du är viktig här och nu

Att du är älskad för din egen skull

För ingen annan är som du'

Favoritpsalmen

Presentation


Hej! Jag är en tjej född år 1997 som råkade skaffa denna bloggen i Oktober 2011. Sen dess har jag bloggat om vad som fallit i mig, allt från vad som hänt i mitt liv till mina inre tankar och funderingar. Hoppas du får ut något av att läsa min blogg :)

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5 6 7 8
9 10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards