agneskp

Alla inlägg den 12 januari 2012

Av Agnes - 12 januari 2012 18:39

Ska bara tillägga att iom att jag ska rida imorn, och sova med A, E och F i helgen, så kanske jag inte hinner blogga så värst mkt. Men vi får se ;)

Av Agnes - 12 januari 2012 17:35

   Provet gick förvånansvärt bra, med tank på hur inte-mycket jag hade övat.. xd

Just nu sitter jag här och BORDE göra läxa, men eheheheeeehe.. Laddar ner låtar ist, det är mkt roligare ;)


I helgen ska jag sova över med Astrid, Emily o Filippa, iom att Astrid fyllde år igår. Det är.. femte gången (tror jag) som vi sover över hos Astrid i samband med hennes födelsedag. Ska bli skoj ;)


Och imorn börjar ridningen igen *happyface* ^^


Och min syster fick hem en liten cd i sin bokklubb, men 1D.. så nu drogar hon What makes you beautiful och Na Na Na, ehe, orkar inte med dom mer.. xd

Och pappa spelar Veronica Maggio, som jag är allergisk mot.. Ogillar hennes låtar väldigt skarpt.. >.<


Jajajajjajjajajajajja, nu ska jag göra ngt vettigare (hosthosthosthost)



http://www.youtube.com/watch?v=kl8ZLhEEVBU 



Nyduschad och glad.. elr nä, bara töntig xd

Presentation


Hej! Jag är en tjej född år 1997 som råkade skaffa denna bloggen i Oktober 2011. Sen dess har jag bloggat om vad som fallit i mig, allt från vad som hänt i mitt liv till mina inre tankar och funderingar. Hoppas du får ut något av att läsa min blogg :)

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards