agneskp

Alla inlägg den 13 januari 2012

Av Agnes - 13 januari 2012 15:00

Idag tittade ju solen fram :')

Och jag äter keso macka nu.

Och min kompis häftade sej i tummen idag på bilden.

Och jag ska snart t stallet.

Och jag läste nyss en azum blogg.

Och min syster sitter och tittar på Love Actually.

Och det är fredag idag (den 13..) och jag lever än.

Och jag borde snart sticka t stan och göra min stackars kompis sällskap.

Och jag laddade ner 18 låtar igår *stolt*

Och nu är klockan tre.

Och jag kmr nog inte kunna blogga jätte mkt i helgen.

Och jag tror jag måste äta en kesomacka till, för jag blev hungrig igen.

Och jag fick nyss hjärnsläpp, glömde bort hur man stavade t "hungrig".

Och detta inlägget var lite smått onödigt.

Och jag är en tönt.

Och min syster sa nyss att snubben som spelar Snape i Harry Potter är med i Love Actually.

Och jag tror inte det är så många som orkat läsa enda hit..

Och nu ska jag sluta.


HÖHÖ BAJBAJ FOLKZ



Presentation


Hej! Jag är en tjej född år 1997 som råkade skaffa denna bloggen i Oktober 2011. Sen dess har jag bloggat om vad som fallit i mig, allt från vad som hänt i mitt liv till mina inre tankar och funderingar. Hoppas du får ut något av att läsa min blogg :)

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards