agneskp

Alla inlägg under januari 2012

Av Agnes - 23 januari 2012 17:20

                   

Ulrik xd, Jack Sparrow (HÄHÄH), Christofer Drew, Sassa ♥ och ofc lille Misty.. ♥

Av Agnes - 23 januari 2012 16:02

Alltså, Picnik ska lägga ner, så nu får man alla specialeffekter gratis ^^ Hahahhaha och då var jag ju tvyngen att leka lite med det.. heheheheh bäst på att redigera, jag vet hjahahahhahahha.. xd


Och självklart hittade jag den bästa bilden på mej oxå, elr.. nae x'd

Eheheh


Nae, nu ska jag göra ngt vettigt xd

Av Agnes - 22 januari 2012 12:46

   

Aw, söta du ♥


Av Agnes - 22 januari 2012 11:17

Asså jag har tänkt på en sak.. Att det går förvånadsvärt bra i vår familj, att bara ha en dator xd Vi hade en Macbook pro innan, men helt plötsligt en dag ville inte den starta o.O Rip, älskade data :( Så nu har vi vår gamla Asus ngnting, men den funkar väl.. xd Fyra pers och en data, vi lever.. ^^


Och förövrigt pratar jag just nu som en kille som är mitt i målbrottet.. -.- Eheh..

Av Agnes - 21 januari 2012 12:32


HAHAHHAHAHHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHHAHAH :'D

Av Agnes - 21 januari 2012 12:08

   Åh ja, det är suuuper gott! Nu när jag inte äter godis längre, så tar jag alltid ett glas fil med kanel och socker i när jag blir sugen på godis xd Mums.. xd


Kärlek på det alltså xd


Har ingen feber nu längre *happyface* ^^ men hostar fortfarande  skit mkt och har ont i halsen och pratar inte så direkt.. vackert.. xd

Var på soptippen oxå för en stund sen, älskar att vara på soptippen, det är så.. mysigt och roligt tkr jag ^^ :') hahah osså fick jag ha min mammas skit stora, snygga (hosthost) snickarbyxor, åhh älskar snickarbyxor.. :')

HAhhhahah xd



Nea, nu ska jag ner och äta blåbärspaj och ngnting som min syster och hennes kompisar bakat :')

Presentation


Hej! Jag är en tjej född år 1997 som råkade skaffa denna bloggen i Oktober 2011. Sen dess har jag bloggat om vad som fallit i mig, allt från vad som hänt i mitt liv till mina inre tankar och funderingar. Hoppas du får ut något av att läsa min blogg :)

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards