agneskp

Alla inlägg under januari 2012

Av Agnes - 20 januari 2012 11:23

Lite bättre med mej idag jao! ^^

Stolt här, idag kan jag iaf äta lite, och jag kan vända på huvudet utan att bli yr.

Men jag kommer inte kunna sticka till stallet idag, och nog inte imorn heller *sadface..*

Men aja..

Tittar just nu på ett program om en tjej som har typ aneroxia, bulimi, röker, tar droger, är typ 20 år, har en "pojkvän" som är 51 år gammal.. Usch, synd om tjejen egentligen :/


Aja, känner att mina inlägg är såhäääääääär inte-intressanta xd

Men jag har ju inget att skriva om.. xd


Juste, btw, såg nyss v ä r l d e n s sötaste videoklipp på youtube.. ♥ hähähäh...

Av Agnes - 19 januari 2012 19:24

Blir nog ingen skola för mej imorn heller.. och troligen ingen ridning då heller.. Ehe.. :(

Idag har jag: Druckit vatten (sådär typ 2 liter.. dricker alltid mkt när jag är sjuk) tittat på New Moon och I Taket Lyser Stjärnorna, suttit vid datan (facebook, bloggat, tumblr, emocore m.m), kollat på konstiga program på tv:n, hostat sönder mina lungor.. Typ lagon inte-intressant.


Nae, nu tar snart batteriet i datan slut, känner att detta blev ett rätt onödigt inlägg..

Nyduschad ♥ 





Av Agnes - 19 januari 2012 08:41

Har feber, synd om mej haha. Och det går inget bra på tv så jag tittar på sändningsuppehåll, asså typ det sämsta och tråkigaste man kan titta på.. Just nu gör dom reklam för Aire Bra (woooow..) Måste ändra kanal snart, annars blir jag tokig.


Händer inget mer intressant, jag typ hostar hela tiden, och åt nyss ett äpple till frukost.

Om ni oxå har det tråkigt, kolla på denna videon :

Asså jag vet inte hur jag hittade den, råkade visst komma in på den konstiga delen av youtube.. xd

Men asså garvar typ sönder varje gång jag ser den, hahahahhahahah



Btw, ska klippa mej om typ lite mindre än två veckor ^^ (intresseklubben anntecknar..)

Av Agnes - 18 januari 2012 15:31

Tror på allvar nu att jag är sjuk.. innan trodde jag bara att jag var förkyld, men nu vet jag inte.. Och har bara gjort lite av svenskan, när jag borde gjort allt.. ehe..


Haha btw, hittade typ världens bästa låt nyss hahha: http://www.facebook.com/l.php?u=http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fwatch%3Fv%3DBP3SKShB7d0&h=HAQF5XuP2AQH2d92bxHCdxWc_7AEjdnPguiJKjJSTl-E7qg kärlek på den låten alltså ♥



Av Agnes - 18 januari 2012 14:17

Stack hem tidigare från skolan, mådde/mår inte bra. Skulle egentligen dissikerat grishjärtan på no:n, men glad att jag slapp det. Sitter nu och gör läxa, med extrem huvudvärk..

Av Agnes - 17 januari 2012 18:02

   Måste tillägga tyå världens roligaste sak som jag kom på igår..


Handflator.. handFLATOR.. HAHAHHAHAHAHHAHAHHAh xd



Handflator och kortkorta naglar i mitt ♥ forever ^^


Av Agnes - 17 januari 2012 15:57

Hahah xd


Sydde mej rakt igenom fingret idag på syslöjden.. Inte okej.. Inte skönt :(


Har läxa som jag borde göra nu, men jag gör det samtidigt nu.. säger vi hahahah xd


Åhh hatar när man tror att man klickade på skicka (i sms) osså klickade man inte, så man sitter och väntar på ett svar.. -.- xd ehe, suck, dagens i-lands.. xd


Åt nyss knäck-glass.. Det är ngt av det bästa jag vet!! Helt underbart.. :') Rekomenderas starkt ;)


 

 

"I hate it when people ask me when i came “out of the closet”.. Thing is, I was never even IN the damn closet "

Av Agnes - 16 januari 2012 16:07

The only one I love
she was a superstar
I  dream a dream that can't come true
I can never be with her
the only one I love
she was a superstar
if I was a whirlwind
I could sweep her heart away
oh I am
a weak heart
I am a weak heart
a weak heart to  break
and a lost love to take
I was a  whirlwind
and she, she was a superstar
the only one  I love

Presentation


Hej! Jag är en tjej född år 1997 som råkade skaffa denna bloggen i Oktober 2011. Sen dess har jag bloggat om vad som fallit i mig, allt från vad som hänt i mitt liv till mina inre tankar och funderingar. Hoppas du får ut något av att läsa min blogg :)

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards