agneskp

Alla inlägg den 6 augusti 2012

Av Agnes - 6 augusti 2012 22:41

     

Känner mej som en mask. Bryr mej inte om så mycket längre. Elr så bryr jag mej för mkt. Känner mej iaf som en mask.

Av Agnes - 6 augusti 2012 21:27

Ridit fyra hästar idag. Karamellen (b-ponny), Faxi? (b-ponny) Fia och Docka i typ fem minuter.
Ida slängde upp mej på Mellis och Faxi för att de inte skötte sig. Mellis bockade o sparkade bakut som en galning och försökte få av mej (satt tackolov kvar...) mesans Faxi bara var glad över att få galoppera (vilket han inte hade gjort på ett tag.
Fia skrittade jag bara sen, försökte få henne 'gå fint' (gick sådär). Sen bytte jag o Linnea en liten stund så jag fick sitta på Docka. Det fick skit. Vet dock inte vad jag hade förväntat mej.
Btw Faxi (elr vafan hästen heter) är typ vääääärldens sötaste. Blandning mellan Islandshäst och Shettis :'D
Denna veckan som kommer ska vi få igång alla hästar på ridskolan. De måste komma igång till höstterminen.


Kunde inte låta bli att skratta åt denna. Alltså hahahah

Presentation


Hej! Jag är en tjej född år 1997 som råkade skaffa denna bloggen i Oktober 2011. Sen dess har jag bloggat om vad som fallit i mig, allt från vad som hänt i mitt liv till mina inre tankar och funderingar. Hoppas du får ut något av att läsa min blogg :)

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17 18
19
20 21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards