agneskp

Alla inlägg under augusti 2012

Av Agnes - 18 augusti 2012 08:12

Okej. Det var väl mest mig. Men det var för att dom Astrid skicka t mig var... På mig xd
Jag brukar inte kunna bli fotad (woow vilken mening) så detta var 'svårt' för mig. Men där är några bilder jag är nöjd med (!), känns som att det är jag och ingen annan på bilderna.


                           

Av Agnes - 17 augusti 2012 23:20

Måste sova nu.
Har varit typ sex timmar o fixat i paddocken idag med Vilma, Vilma, Linnea, Rebecca och lite Christel. Har bara hunnit halva paddocken dock...
Det var en bilolycka i Tyringe
En idiot som körde för fort
Vi va o kolla Hahah
Mycket spännande
Ska upp tidigt imorn o äta frukost hos Sandra (y
Sen ska jag iväg :)
Måste duscha nu och sen sova... Godnatt!

Av Agnes - 16 augusti 2012 23:15

Vill bara prata av mej
Om allt
Men jag kan inte
Detta är ngt jag får hålla för mej själv
Fast att jag vill skrika ut det
Fast det blir bäst om jag håller tyst
Men det är jobbigt att gå runt med alla ord och känslor i mej

Bara för det får ni en liten fin egobild
Usch va töntig jag är

Av Agnes - 15 augusti 2012 21:22

Usch ja, inte okej Agnes. Nu får du skriva ett inlägg nu.
Men alltså okej anledningen t att jag inte skrivit är väl ehh jag har varit lite nere, mitt liv har inte varit så fantastiskt, men jag mår lite bättre nu. Man måste ju falla för att kunna resa sig igen, right?
Om fem, snart fyra dagar börjar skolan. Jag fattar inte att sommarlovet redan är över. Över två månader, bara sådär. Poff, borta! Och detta lovet har jag huvudsakligen gjort tre saker. 1 varit på Kreta i två veckor, 2 ridit och varit i stallet och 3 spelat gitarr. Jag har både utvecklats inom gitarr och ridningen. Jag har bättrat min ridsits så otroligt mycket, och en massa annat. Lärt mej hur man longerar, tömkör, allmänt umgås och handskas med hästar med mera.
Och 'inom gitarren' har jag lärt mej barréaccord nu, vilket är svårt. Jag har oxå vågat lägga ut min första 'cover' på youtube, vilket jag aldrig skulle gjort för ett halvår sen.
Jag har oxå bestämt mej för en sak haha. Nästa sommar ska jag på språkresa t Hastings i England! Fytusan, bara en sån sak som jag aldrig hade trott att jag skulle göra. Men det blir kul, tror jag. Hahah.
Det känns som om jag har mognat denna sommaren, hittat mej själv lite till. Jag är nog redo för hösten nu tror jag, nian, sista året. Let's go.

Dom här dagarna nu som jag inte har skrivit på, har jag bara varit i stallet. Inte mer fantastiskt än så hahah. Ridit Docka och lite sånt. Och juste har varit hos tandläkaren oxå, fick gummiband mellan kindtänderna (AJ) som jag tog bort dagen efter (igår) osså gjorde dom ett gom-avtryck oxå. På god väg mot tandställning nu, aw yea!
Och jag har fått besked om en sak som är jätteroligt (för mej!) och som jag säkert kan utvecklas super mycket tack vare. Men jag vågar inte säga något till någon än, för jag är inte säker. Men det är riktigt roligt hahah, och jag HOPPAS verkligen att det kan funka!
Imorn ska jag ta en paus från stallet (BUHU) och va med Astrid. Vi ska nog först bada och sen ta lite bilder med hennes super-systemkamera! Har ju inte träffat henne så mycket detta lovet :( haha

Bilden när jag rider Anton är från en månad sen, bilden när jag rider Docka är från en vecka sen. Skillnad på sitsen, right? Och ändå sitter jag lite bättre nu än vad jag gör på bilden, men jag måste tänka på det hela tiden xd

.

Av Agnes - 14 augusti 2012 20:24

Av Agnes - 13 augusti 2012 20:06

Av Agnes - 11 augusti 2012 23:41

Va på festivalen igårkväll med Annatsazia, Heidi, Jenny, Emelie, Filippa o Sara. Det var jättekul! Elr... Festivalen var inte så rolig, men det va då kul o bara va xd vi red på den tjuren, Emelie o jag :D klarade 25 sek...... xd
Sen stack vi hem o sov över hos Annstazia. Somnade inte förrens 4-halv 5..... :s
Sen idag va jag i stallet o red Docka i bara grimma. Hon fick gå vart hon ville i ridhuset, hon gick väl i typ 45 min hahah. Söthästen <3
Nä måste sova nu innan jag..... Somnar xd

Vackert..

Av Agnes - 9 augusti 2012 21:05

Red Docka idag, själv. Hon var superduktig! Orkar inte skriva mer, lägger upp en bild ist xd

Presentation


Hej! Jag är en tjej född år 1997 som råkade skaffa denna bloggen i Oktober 2011. Sen dess har jag bloggat om vad som fallit i mig, allt från vad som hänt i mitt liv till mina inre tankar och funderingar. Hoppas du får ut något av att läsa min blogg :)

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17 18
19
20 21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards