agneskp

Alla inlägg under februari 2012

Av Agnes - 19 februari 2012 10:47

Idag har jag inget att göra. Tror inte jag orkar t stallet, för jag har träningsvärk i hela kroppen.. och värsta feta blåmärket på mitt lår O.o

Men jag får göra något annat vettigt. Vill typ shoppa, men det är söndag.. får väl städa mitt rum.. yeeeeeees..

Haha xd

Av Agnes - 18 februari 2012 17:58

                         


Stunderna (och pussarna) med dej var några av dom bästa i mitt liv. Jag saknar dom otroligt mycket.

Älskar dej ♥ 

Av Agnes - 18 februari 2012 17:23

   Igår:

Gick t skolan som vanligt. Det var inte roligare/tråkigare än vanligt.

På eftermiddagen red jag Docka (stor, svart nordsvensk. fd travare, trevlig men känslig o pigg)

Det gick faktiskt skit bra, om man gämför med hur det har gått innan för mej..

Lyckades få henne i form den mesta tiden och lyckades galoppera i båda varven oxå. Vi var i ridhuset, vilket är extremt litet..

Men framåt slutet råkade jag gå omkull m henne. Hon snubblade så vi båda föll. Men ingen av oss skadades, vi klarade oss båda två tack och lov.. xd

Sen på kvällen så tittade jag på Georgia Rule, rätt ok film xd



Idag har jag varit i stallet. Red Docka idag igen, gick ok. Det har regnat hela dagen, vilket gör "stallsysslorna" mycket jobbigare. Men jag överlever xd

Det har oxå varit en ganska upponer dag.. Jag har fått reda på saker som fått mej att ändra uppfattning och sånt. Jag är oxå ganska ledsen.. Kan kort o gott säga att ridskolan inte kmr vara kvar så mycket mer.

Men berättar mer om det ngn annan dag när jag vet mer och inte är så ledsen.


Bjuder på en bild från när båda våra kaniner levde. Den vita är Ina och den "bruna" MeeShee. Ina dog 09-09-10. MeeShee lever fortfarande jue.

Och fråga inte varför vi har lagt sallad på Inas huvud, jag har själv ingen aning..

Hahah juste, jag brukade kalla Ina för EnisPenis x'''d ehehe...


 

´

Av Agnes - 16 februari 2012 20:20





GAAAAAAAAH jag får damp på det hära.. Om ja bara hade vågat..

Av Agnes - 16 februari 2012 19:57

Japp, det är jag det.. O.o


Alltså Johnny Depp.. Han är typ en av dom få som är snygg. Tycker jag. Heheh fast att han är gammal.

Men när han är med i läskiga filmer.. Det blir sån krock i mitt huvud.. Snygg Johnny + Hemsk fillm = kaos i Agnes huvud.

Som sagt, en av dom få killar som är snygga. Det är typ han och Ulrik och Christofer Drew.. typ.. xd


Av Agnes - 15 februari 2012 16:36

Har börjat lyssna på sån här cp musik, tack vare min kompis..

Men alltså jag menar, vem gillar inte Kung Julian? :')


Av Agnes - 15 februari 2012 14:59

Varför är det alltid samma sak?

Man cyklar hem från skolan

Looooooovar sej sj att bara äta och sen göra läxan

Sen kmr man hem

Osså ser man den där lilla fina datan som står på köksbordet

Så sätter man sej vid den

Och OUPS, så blir klockan halv sju, och man han ändå inte gjort någon läxa..

Varför? Alltid samma sak.. tycker iaf att man borde lära sig av sina misstag.

Men nähe.. -.-"


Hahahhahahahhahahhahahahha jajaaa xd

 


Presentation


Hej! Jag är en tjej född år 1997 som råkade skaffa denna bloggen i Oktober 2011. Sen dess har jag bloggat om vad som fallit i mig, allt från vad som hänt i mitt liv till mina inre tankar och funderingar. Hoppas du får ut något av att läsa min blogg :)

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards