agneskp

Alla inlägg under februari 2012

Av Agnes - 22 februari 2012 08:46

Sometimes I pretend to be normal

But it gets boring

So I go back to being me

  

Av Agnes - 21 februari 2012 08:25

Uff, igår var en deppig dag..

Jag var i stallet, åkte dit vid 11 på morgonen, mom hem vid halv tio på kvällen.. ^^

Vid ett ngntingsånt stack vi till typ Tyringe Ridcenter (ngtsånt?)

Det är en pytteliten typ rid afffär. Fast det är ute på en gård, då det syns inte att det är en affär. Där inne gick jag och VilmaOchLinnea runt i en timme.. EHEHE. Vi köpte bara onödigt skit (saltstenar, påsar, grimskaft, hästgodis osvosv) för sammanlagt över 700 kr.. Hööhöh.

SEn när vi kom tillbaks till stallet så gjorde vi typ allt och ingenting i några timmar. Vi köpte popcorn och gick runt och käkade det i stallet hihi.

Sen vid åtta/halv nio red vi. Vi red i såna jockystigläder (jättekorta stigläder). Jag red Ljufur (islandshästen).

Det var ta mej tusan något av det roligste jag gjort på läääänge! :')

Behövde skratta och ha kul mitt i all deppen..

Sen stack vi hem och nu är jag hungrig xd



Älskar att hålla för blixten när man tar bilder, för då ser det ut som om man håller i ett typ eldklot HÖHÖH.

Fråga inte vad jag gör m munnen, jag ser ut som en typ gammal tant......... xd

Av Agnes - 20 februari 2012 10:49

 


Älskade fetis :')

  

Av Agnes - 20 februari 2012 08:49

   Fin rubrik va? Vet inte vrf, fråga inte..


Brukar inte kolla på BigBrother, men råkade se det lite i morse.. Helt sjukt att man.. vill vara.. där.. hahahahhaah xd

Jag skulle aldrig vilja det O.o


Sen kollade jag lite på Charlie och Lola, det gick på Barnkanalen.

Minns hur jag alltid kollade på det när jag var liten.. eheheheh..


Förövrigt ska jag t stallet OHYEA! xd


Av Agnes - 19 februari 2012 16:59


MOHAHAHAH  

Av Agnes - 19 februari 2012 15:19


VI ÄR BÄST HAHAHHA xd

Förövrigt tror jag vi är dom enda som fattar.. xd


Av Agnes - 19 februari 2012 14:11

STEG 1
Namn: Agnes

Födelseplats: Kristianstad

Bor: Hässleholm

Ögonfärg: Typ blå

Hårfärg: Blond ngt sånt jaa
Skostorlek: 35-36

Civilstatus: Forever alone

Höger eller vänsterhänt: Höger

STEG 2
Skor som du bar idag: Inga alls? haha varit inne hela dagen

Dina svagheter: Ehe. att jag oftast pratar för högt och för mycket, är beroende av min mobil, lite av en tidsoptimist.

Rädsla: Utedass, vår källare om kvällen, typ?

STEG 3
Första tanke när du vaknar: Vad är klockan och har jag fått ngt sms?

När du somnar: Blandat..

STEG 4
Pepsi eller Cola: Cola
McDonalds eller Burger King: Burger King

Adidas eller Nike: ehe.. Adidas tror jag 
Choklad eller vanilj: Choklad och vanilj.. hehhee

STEG 5
Svär du? Ibland..

Sjunger du? Hahah hemma i duschen :D

Är idol din smak? ehh?
Gillar du skolan? Beror på vilket humör jag är på

Tror du på dig själv? Beror på vad det gäller, hehe

STEG 6
Har du under den senaste månaden..
Druckit alkohol? Nej?
Rökt? Aldrig!
Shoppat? Hrmm.. nae, tror inte det.
Ätit en hel ask müsli? Hahah eh nej vrf skulle jag göra det? xd

Ätit sushi? EUW aldrig
Stått på scen? Nope
Skejtat? Nope, önskar jag kunde..
Bakat? Hahhahaha jaaa.. misslyckades dock
Stulit något? Nope
Ljugit? Tror inte det?

Kysst någon? Nope
Kramat någon? Japps, mina föräldrar o min kanin EHEH

STEG 7
Har du någonsin..
Busringt någon? Hahahaha vem har inte det? xd
Gjort något som du ångrade? Ehh, ja
Fått IG i nått ämne eller på något prov? Hrm.. vet inte

Kastat en sten på nån ruta? Hahahha japp, min systers fönster

STEG 8
I framtiden..
Namn på barn? Vill inte ha barn, men o jag måste så tycker jag Nike är fint

 Hur vill du dö? Snabbt och o-plågsamt
Vad vill du bli när du blir gammal? Äldre? xd haha nej men vet inte. xd

STEG 9
Antal människor du skulle ge ditt liv för? Inte många, ett få tal

Antal CD-skivor du äger? Ehehe, finns många i källaren
Antal piercings? Räknas hål i öronen?

Antal tatueringar? Inga, Men Vill HA!

Hur många gånger har du varit med i tidningen? Typ.. 15? med kören och dansen och så

STEG 10
Vad ska du göra i sommar? Sova, åka t Kreta, va på datan, shoppa, rida.. typ?
Vad ska du göra i vinter? Överleva.. xd Nej men åka skidor! :D

När tar du studenten? typ 2016? :s
Vad gör du efter gymnasiet? Hittar på ngt.. xd

Vad vill du helst jobba som? Journalist, byggarbetare, elr något man är fysiskt aktiv!

Vad händer till helgen? .. ahha helt dött.. xd


Av Agnes - 19 februari 2012 11:35

     

Shiet.. ett år sen.. omg.. O.o

Presentation


Hej! Jag är en tjej född år 1997 som råkade skaffa denna bloggen i Oktober 2011. Sen dess har jag bloggat om vad som fallit i mig, allt från vad som hänt i mitt liv till mina inre tankar och funderingar. Hoppas du får ut något av att läsa min blogg :)

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards