agneskp

Alla inlägg under februari 2012

Av Agnes - 11 februari 2012 15:25

   Ikv är Ulrik med i Molodifestivalen! HAEUBFENOLUHN

Och just nu segar min dator så att.. allt blir segt.. Ahahaha xd


Idag har jag varit i stallet, kmr ha träningsvärk imorn, hrm.. har typ inte gjort ngt mer.. ehe xd


Insåg nyss, det är inte självaste datan som är seg, set är Facebook och segar O.o eheeeeeeeeeeeeee..


Kände att detta inlägget blev sådär typ superduperövermegatråkigt.. Så ni får en liten bild ;) HAHA inte för att inlägget blir roligare då men.. äsch xd


Jag när jag var en liten dreglande bebis.. Här var jag kanske tre år.. O.o

Av Agnes - 10 februari 2012 15:01

 

BlahaBlaha stallet nu dådå ^^

Aw

Av Agnes - 9 februari 2012 16:02


^

Aw, hittade detta i slutet av ett mejl som jag skickade t en kompis typ 2009.. va söta vi var xd  

Av Agnes - 9 februari 2012 14:49

http://svt.se/melodifestivalen/20120207175718/ulrik_munthers_stora_tabbe 


HAHHA så söt xd


Idag ska jag hämta hem min nya cykel *MEGAHAPPYFACE*

Hahah det blir en likadan som jag hade innan fast svart.. Hade vit innan xd


Hahahah lite våldsam.................... MEN SÅ SJUKT KUL xd om du har tråkigt, K O L L A ;)


Jag såg dej ju..

Du stod där mitt framför mej..

Jag skulle bara behöva ta två steg så skulle jag vara bredvid dej.

Vrf gjorde jag inte det då?

Av Agnes - 8 februari 2012 16:11

http://www.youtube.com/user/PewDiePie#p/u/12/4-eobk9E-Dw


Älska snubben och hans klipp hahaha


"EYH BÅT! Du behöver ett namn.. Vad ska vi döpa dej? Vi döper dej till ett vikinganamn eftersom du är en vikingabåt.. Tycker vi döper dej till Sven.. Sven Ingvars.."


:')

Av Agnes - 7 februari 2012 20:26

      Ingenting är på min sida idag.

Jag har ont typ överallt, datan cpar, läxorna springer ifrån mej.. Nae det gör dom inte, men det skulle inte förvåna mej om dom gjorde det. Fast det skulle vara ganska gött, hahah lärarens min när man bara:

Nej tyvärr jag kunde inte göra läxorna för dom sprang ifrån mej.

Åh det hade varit ngt :')


Ska nog skriva svenska nu.. elr ngt.. nae engelska va det.. ehehehhehehehehhe.




HaAHAHHAHA Vilka är bäst på att smsa? ;)


(mina sms med en viss person under typ en månad.. xd)

Ehhehe

Av Agnes - 6 februari 2012 18:10


DOG NÄR JAG SÅG DENNA AHAHHAHHA

Av Agnes - 6 februari 2012 17:17

Jaha.


I eftermiddags kom jag hem, hungrig och trött. Snyft det fanns inget gott att äta, men då kom min kära vän med ett förslag.

Jag kunde baka!

Jaa tänkte jag, vilken strålande idé!

Jag sträckte mig efter kokboken på hyllan och skulle dra ner den. Men när jag drog ner den så råkade jag välta ner en kopp som trillade ner på diskbänken, som i sin tur välte ner en kniv så den trillade ner på golvet sådär fem cm från min fot.. Ehe, jaja, inget gick sönder och ingen dog.

När jag fått ner kokboken så kom jag på att jag kunde söka på recept på datan, så då fick jag satte upp boken igen.. ehe.

Jag sökte, och hittade ett ganska enkelt recept.

När jag skulle vispa ihop smör och socker så fick jag inte i visparna i el vispen, så då fick jag ställa mej och vispa för hand i typ 7 minuter. Vilket var en aningens jobbigt för mej som är så svag eheh.

Sen blandade jag ihop typ allt (med en tesked, för slickepotten gick sönder..xd), och hittade lite choklad i en överbliven låda som jag hackade och la ner i smeten.

Sen började jag lägga ut det i former, och när jag nästan var klar såg jag att jag hade glömt smöret..

HJYEKBPOTYSFLKS.. Typ.

Men det har hänt en gång innan, och då hällde vi bara smöret på muffinsarna och satte in dom i ugnen, och det blev skit gott!

Då gör jag väl det nu oxå då, höhöh. Tänkte jag.

Jag hällde smöret på muffinsarna, och satte in dom i ugnen.

Hejohå, 10 minuter gick.

Det blev dags att ta ut dom.. euw.

Muffinsarna flöt runt på formen i sitt eget smör, och dom var helt mjuka och sunkiga.

Det var så äckligt, hahahhah, så jag tog och la dom i en maxi kasse, och gick ut och slängde dom i soptunnan.


Så var sagan om min misslyckade bakning slut. Hahaha xd


^

Ser ni smöret? Det är det gula.. xd

Presentation


Hej! Jag är en tjej född år 1997 som råkade skaffa denna bloggen i Oktober 2011. Sen dess har jag bloggat om vad som fallit i mig, allt från vad som hänt i mitt liv till mina inre tankar och funderingar. Hoppas du får ut något av att läsa min blogg :)

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards