agneskp

Alla inlägg under februari 2012

AW

Av Agnes - 5 februari 2012 15:30

“We who would be willing to turn lesbian for SASSA call ourselves “Sassexual!”



HAHAHAHAHHAHHAHAHHAHAHHAHHAHHAHA jag dör x''''''d


(taget från Sassas tumblr)

Av Agnes - 5 februari 2012 14:43

 

Innan har jag bara haft den högra guldiga spreglen, och den är ju jätte stor.. Jag fick den i julklapp någon jul, Tilda hade gjort den i slöjden till mej.. hahaha

Av Agnes - 4 februari 2012 09:58

      Min syster slängde nyss en filt på mitt huvud och sa med skit dramatisk röst:

Detta är en gåva.. från mej!


Ehh, jaa, ingen fatta, men jag tyckte att det var kul xd


Jaha, konfa hela dagen idag dådå





Av Agnes - 3 februari 2012 16:29

Hatar att ha ont

I hate to be in pain

Je déteste être dans la douleur


BLÖ


Inget stall för mej denna helgen dådå.. nähe..skit


Vi vaccinerade MeeShee idag oxå, fetisen var duktig ♥


Det enda bra är väl att Melodifestivalen börjar på lördag *happyface*


Kände att detta inlägget blev så............ o-roligt :(

Av Agnes - 2 februari 2012 19:56

.. att jag gör grimaser elr ler mot mej sj så fort jag ser mej sj i en spegel?

.. att jag var jätte rädd för dammsugaren i Teletubbies när jag var liten?

.. att jag vill bli vegetarian men inte får för mina föräldrar?

.. att jag inte vill skaffa man och barn när jag blir stor, utan jag vill hellre typ bo tillsammans med kompisar? (låten fail, javet xd)

.. att jag älskar att läsa böcker?

.. att jag inte kan gå ngnstans utan min mobil?

.. att jag gillar Simpsons och Family Guy?

.. att jag alltid tänker och grubblar skit mkt på saker innan jag gör det?

.. att jag har blivit kallad Pippi Långstrump enda sen jag var liten?

.. att jag tycker bönor och linser är skit gott?



Av Agnes - 2 februari 2012 16:11

 

.

Av Agnes - 2 februari 2012 15:51

   " "Why do I like you?"

Maybe it's the fact that you are perfect in my eyes

I always want to be around you

And when I am

All I can do is smile "

Av Agnes - 2 februari 2012 15:00

Frusit fingrarna av mej? Check!

Frusit öronen av mej? Check!

Typ 13 minus ute? Check.. -.-

Det är så fett kallt! Gillar inte kallt :( jag vill ha vår!


HAhaha härom natten drömde jag en helt random dröm.. denna bilden beskriver nog min dröm ganska bra.. xd :

 

Visste ni inte? Jodå det är sant, jag ÄR nästa Picasso ^^


EHE elr inte.. hahahaha xd och förlåt ebba för att du ser ut som du gör på bilden.. den blev som sagt inte så.. fin.. xd


Förövrigt (Älskar det ordet ^^ hahah) Så har jag klippt mej xd

 


Det blev inte jätte snyggt tkr jag.. Men det är skit skönt :'D hahaha xd


Nae, nu ska jag göra denna vackra underbara läxa.. och dricka fil ♥ hhaha xd

Presentation


Hej! Jag är en tjej född år 1997 som råkade skaffa denna bloggen i Oktober 2011. Sen dess har jag bloggat om vad som fallit i mig, allt från vad som hänt i mitt liv till mina inre tankar och funderingar. Hoppas du får ut något av att läsa min blogg :)

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards