agneskp

Alla inlägg under september 2012

Av Agnes - 11 september 2012 21:59

Borde plugga men iom att jag såg att alla mina kompisar har bloggat så ÄH får väl jag oxå blogga.
Har prov på torsdag BUHU. Religion.
Har jag skrivit om i söndags? 'Jobbade' ju då. Fick rida Gutti, en häst som inte kan tölta så jag fick trava ist. Fick rida med dom lite mindre vana i gruppen. Osså red vi ca två timmar. Det började dåligt men slutade ganska bra. Ska nog jobba nästa helg oxå.
Dansade idag oxå. Herregud vad kul det är. Dansar till en mix av Laidback Luke & Steve Aoki Feat. Lil Jon - Turbulence, Get Outta Your Mind - Lil' Jon och LMFAO - Shots ft Lil' Jon TROR JAG ;) låtarna är inte superba men själva dansen och koreografin... Så sjukt kul!
Nä nu borde jag "plugga" vidare.... GANGNAM STYLE ;)

Av Agnes - 9 september 2012 18:33

MeeShee slutade som sagt äta i fredags tror jag det var. Jag fattar inte vad det är med henne. Hon är pigg, springer runt, putsar sig, skuttar, gör allt som hon brukar förutom att dricka/bajsa/äta.

Och symptomen på förstoppning är ju slutar äta/bajsa/dricka men att dom sitter helt stilla och hopkurat i ett hörn.

DET gör ju inte MeeShee, hon är ju precis som vanligt :s

I morse hade hon bajsat och kissat lite, blev typ överlycklig, och idag har hon bajsat och kissat ytte pytte lite.

Vi har masserat hennes mage, och gett henne vatten med spruta i munnen upprepade gånger under dagen.

När hon bajsar ser det ut som om hon tar i (?!). Tycker synd om henne, men hon ser ju inte ut att må dåligt.

Vi har gett henne lite paraffinolja nu i munnen, stackaren tyckte det var jätte äckligt :/

Hoppas det sätter fart på magen.

Vill bara ha min älskling som vanligt igen ♥


Och igår var det exakt två år sen hennes syster Ina dog. Vila i Frid Inis ♥

Och idag är det exakt tre år sen gammelmormor Sonja dog. Vila i Frid du oxå gammelmormor ♥

   


Av Agnes - 7 september 2012 07:08

Är fortfarande lite förkyld, har as ont i halsen, kan knappt svälja, och kan inte bita ihop med mina tänder. Men annars är det bra, ska nog till skolan ändå xd

Av Agnes - 6 september 2012 13:31

Agnes nya diet:
Potatismos
Yoghurt
Fil
Glass

Mixa all fast mat så det bara går att svälja sen


Alltså åh döda mig

Av Agnes - 5 september 2012 11:03

Ja men detta går ju bra (ang bilden) ^^ ska bara bli lite frisk oxå, vaknade med 38 graders febert i morse.

Osså ska jag till tandläkaren och ta ut de där hatade gummibanden mellan mina kindtänder. Pappa ringde o sa till tandläkaren att jag var sjuk, och då fick jag en ny tid den andre oktober. Jag bara EH NEJ. Går inte runt med gummibanden i en hel månad till. Så jag åker dit med feber. Känns hosthost bra.

Av Agnes - 4 september 2012 16:01

(sötvarning)


(elr nej)


(hahah)

Av Agnes - 3 september 2012 17:22

Okej börjar bli lite trött, har bakat o fixat i köket och ska snart på föräldramöte. Har inte gjort läxan än, fast jag borde gjort det... Och jag har oxå gummiband i munnen som nu börjar värka. På onsdag ska jag till tandläkaren igen för att få en ställning i gommen :( xd

Presentation


Hej! Jag är en tjej född år 1997 som råkade skaffa denna bloggen i Oktober 2011. Sen dess har jag bloggat om vad som fallit i mig, allt från vad som hänt i mitt liv till mina inre tankar och funderingar. Hoppas du får ut något av att läsa min blogg :)

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards