agneskp

Alla inlägg under juli 2012

Av Agnes - 18 juli 2012 14:56

Storstädning... Undrar ibland vad jag får mina idéer ifrån :s

Aj

Av Agnes - 17 juli 2012 21:01

Har tagit livmoderhalscancersprutan nu.. Hahah kan inte lyfta min vänstra arm knappt, känns bra I.o.m att jag imorrn hade tänkt att storstäda mitt rum haha.
Gillar faktiskt att storstäda mitt rum, gör det nån gång varje år och jag hittar alltid en massa roligt som jag inte visste jag hade.
Hahahah känner att jag har gjort lite många inlägg idag, fyra st hahahah när jag brukar göra fyra st varannan vecka xd men jag är så glad att appen kom, det är as lätt att göra inlägg, nästan lättare än på datan... Aw yea. Drf få ni stå ut med en massa inlägg för jag lär nog göra det (bara för det kommer jag säkert inte göra det hahahahahah)
(en nackdel med detta är bara att bilderna blir gigantiska...... xd)






Vacker.

Av Agnes - 17 juli 2012 11:50

Av Agnes - 17 juli 2012 11:09

Hahah åhh :')

Av Agnes - 17 juli 2012 09:03

Nu finns det en bloggplatsen-app för Iphone, aw yea!
Betyder att jag kanske kommer blogga mer för det kommer va tusen ggr lättare ni via iphonen xd

Av Agnes - 15 juli 2012 10:01

Niall: Hey, guys, look there!

Harry: Where? Ah, yes, I see!
Louis: I bet that girl does not like math.
Liam: But he loves the English!
Zayn: And would like to live in London! ...
Harry: Wow, she's beautiful.
Niall: Yeah, it's just beautiful. Too bad you did not know it.
Liam: 'spectacular, but she thinks bad.
Zayn: Besides being beautiful, it is also nice.
Louis: She is sweet and sincere.
Harry: I wish I could close to me and let her know it is special, even if you believe not to be.
Niall: I would like to give a kiss, it's insecure.
Zayn: You're not a fan, she is a directioner.
Liam: You are not obsessed, you are dedicated!
Harry: She moved Moments listening and listening gasa Up All Night!
Niall: Unfortunately we do not know about her.
Louis: Facciamoglielo understand. Hey you! Yes, you who are reading!
Liam: We were talking about you, you know? Stop do not believe you beautiful and nice, so are you!
Harry: Be more sure of yourself! We love you.
Niall: I want to hug you, but unfortunately a computer screen divides us.
Zayn: We all want to let you know how special you are to us!
Louis: I hope that one day we could meet and make you move with our voices.
Harry: Now you say goodbye, but we promise that we will see you soon!
Niall, Harry, Zayn, Louis, Liam: NUMBER FOR OUR DIRECTIONER!
Av Agnes - 14 juli 2012 23:49

Får inte vara sur, men inte glad. Är jag för glad blir andra sura. Är jag sur blir andra oxå sura.Vill bara gråta. Vill bara se dej. Vill bara inte orka en stund. Orkar inte mer. Vill leva.

Presentation


Hej! Jag är en tjej född år 1997 som råkade skaffa denna bloggen i Oktober 2011. Sen dess har jag bloggat om vad som fallit i mig, allt från vad som hänt i mitt liv till mina inre tankar och funderingar. Hoppas du får ut något av att läsa min blogg :)

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17 18 19 20 21
22
23 24 25 26 27 28
29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards