agneskp

Alla inlägg den 6 juli 2012

Av Agnes - 6 juli 2012 21:32

Alltså, igår hade vi värsta djupa samtalet med min ridlärare... Om livet.Och då insåg jag liksom, på riktigt, att det finns så många människor som tar livet av sig elr skadar sig själva.Att vissa känner att livet inte är värt o leva.Och det är hemskt.För det finns ingen annan än Du som kan leva ditt liv. Det finns ingen annan som är som du.Man måste leva sitt liv.Jag ser det som en gåva.Just jag, fick äran att leva, och det är bara jag som kan leva för mej själv.Ingen annan kan leva för mej.Så därför försöker jag njuta så mkt jag kan.Sen, om man ngn gång känner sig dålig så tänker jag såhär.Jag, var den snabbaste, bästa, starkaste, och utklassade alla andra spermier. Jag var först till ägget. Av flera miljoner, vann jag,Det gjorde alla andra på våran jord också.Och klarade man det loppet, så borde man klara av och leva.Ge inte upp.(Hahah en aning djup, menmen...)

Presentation


Hej! Jag är en tjej född år 1997 som råkade skaffa denna bloggen i Oktober 2011. Sen dess har jag bloggat om vad som fallit i mig, allt från vad som hänt i mitt liv till mina inre tankar och funderingar. Hoppas du får ut något av att läsa min blogg :)

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17 18 19 20 21
22
23 24 25 26 27 28
29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards